eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówcewniki balonowe do doprężeń



Ogłoszenie z dnia 2006-01-16

POZYCJA 2643

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: cewniki balonowe do doprężeń Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, do kontaktów: inż. Maciej Rożek, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, fax 012 6142551, e-mail: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl, www.szpitaljp2.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, inż. Maciej Rożek, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142553, fax 012 6142551, e-mail: mrozek@szpitaljp2.krakow.pl, www.szpitaljp2.krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, inż. Maciej Rożek, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142553, fax 012 6142551, e-mail: mrozek@szpitaljp2.krakow.pl, www.szpitaljp2.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, inż. Maciej Rożek, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142553, fax 012 6142551, e-mail: mrozek@szpitaljp2.krakow.pl, www.szpitaljp2.krakow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: cewniki balonowe do doprężeń. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa cewników balonowych do doprężeń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 480 szt. cewników balonowych do doprężeń. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2500 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy udokumentują fakt należytego zrealizowania minimum dwóch dostaw na cewniki balonowe do doprężeń w ilości min. 200 szt. dla każdej z dostaw w ciągu ostanich 3 lat. Do składania ofert Zamawiający zaprosi 10 wykonawców, którzy zrealizowali najwięcej dostaw cewników balonowych do doprężeń w minimalnej ilości 400 sztuk dla każdej dostawy a jeśli liczba wykonawców będzie mniejsza - wszystkich wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Wnioski o dopuszczenie do przetargu należy składać wraz z dokumentami podanymi poniżej w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Do wniosku należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wedle treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą zerojedynkową na podstawie podanych niżej dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego (rejestru handlowego) lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty , 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz zrealizowanych dostaw cewników balonowych do doprężeń w minimalnej ilości powyżej 400 sztuk dla każdej dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 80% 2. Parametry Techniczne - 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 212/DZ/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.01.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Szpitala lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.01.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 26.01.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.02.2006, godzina 09:00, Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II Bud. Apteki - Dział Zamówień Publicznych pok. Nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.