eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków gminnych oraz na terenach przyległych, tj. związanych funkcjonalnie z budynkami administrowanym przezZakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 przy ul. Odrodzenia 34 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2 przy ul. Jana Matejki 19 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 4 przy ul. Łużyckiej 30 w Koszalinie; zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 5 przy ul. Jana z Kolna 10 w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Koszalin: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków gminnych oraz na terenach przyległych, tj. związanych funkcjonalnie z budynkami administrowanym przez: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 przy ul. Odrodzenia 34 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2 przy ul. Jana Matejki 19 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 4 przy ul. Łużyckiej 30 w Koszalinie; zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 5 przy ul. Jana z Kolna 10 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 264394 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków gminnych oraz na terenach przyległych, tj. związanych funkcjonalnie z budynkami administrowanym przez: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 przy ul. Odrodzenia 34 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2 przy ul. Jana Matejki 19 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 4 przy ul. Łużyckiej 30 w Koszalinie; zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 5 przy ul. Jana z Kolna 10 w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków gminnych oraz na terenach przyległych, tj. związanych funkcjonalnie z budynkami administrowanym przez: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 przy ul. Odrodzenia 34 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2 przy ul. Jana Matejki 19 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 4 przy ul. Łużyckiej 30 w Koszalinie; zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 5 przy ul. Jana z Kolna 10 w Koszalinie. Wielkość i zakres zamówienia: Sprzątanie części wspólnych budynków gminnych oraz terenów przyległych, o łącznej powierzchni sprzątania: 63.278,35m2 w tym: części wspólnych: 24.900,65m2 terenów zewnętrznych: 38.377,70m2 Miejsce realizacji zamówienia: Koszalin - adresowy wykaz nieruchomości, tj. budynków wraz z terenami przyległymi stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. UWAGA! Podział nieruchomości administrowanych przez poszczególne ZGM-y odpowiada organizacji ZBM na dzień wszczęcia postępowania . Po zawarciu umowy wprowadzona zostanie zmiana ilości przynależności nieruchomości do poszczególnych ZGM-ów (z 4 na 3 ZGM-y).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3.000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę sprzątania części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni sprzątania przekraczającej 20.000m2 wraz ze sprzątaniem terenów zewnętrznych o powierzchni sprzątania przekraczającej 30.000m2, która trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu/umowy. lub wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w ramach dwóch umów/kontraktów dwie usługi tj. jedną w zakresie sprzątania części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni sprzątania przekraczającej 20.000m2, w ramach jednego kontraktu/umowy i drugą w zakresie sprzątania terenów zewnętrznych o powierzchni sprzątania przekraczającej 30.000m2 w ramach drugiej umowy/kontraktu, z których każda trwała co najmniej 12 miesięcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców w całej rozciągłości bądź dwóch wykonawców, z których jeden wykaże się doświadczeniem w sprzątaniu części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych spełniając wymagania w tym zakresie postawione powyżej przez zamawiającego, natomiast drugi wykonawca wykaże się wymaganym doświadczeniem w zakresie sprzątaniu terenów zewnętrznych spełniając wymagania postawione powyżej przez zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczył odpowiedzialność cywilną w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Jeżeli z polisy nie wynika fakt jej opłacenia wykonawca jest zobowiązany przedstawić również dokument (np. kserokopię przelewu), z którego wynikać będzie fakt opłacenia polisy w całości lub też opłacenie wymaganych rat. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólna będą spełniać go łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik niniejszej specyfikacji. 2. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty na następujących warunkach: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy w przypadku zmniejszającego się w trakcie realizacji zasobu mieszkaniowego zarządzanego przez Gminę Miasto Koszalin. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu rzeczowego umowy w przypadku zawiązania się na nieruchomości wspólnoty mieszkaniowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 18,45 PLN. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 (sekretariat) lub 212 (biuro zam. pub.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.