eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonanie remontu gruntownego dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Portowej Nr 2 w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Słupsk: Wykonanie remontu gruntownego dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Portowej Nr 2 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 264368 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu gruntownego dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Portowej Nr 2 w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu gruntownego dachu wraz z przemurowaniem części kominów na budynku mieszkalnym przy ul. Portowej nr 2 w Słupsku 1.1. Zakres robót: - przemurowanie 3 kominów ponad dachem z cegły klinkierowej (czerwonej) pełnej klasy minimum 350, oraz ich częściowe przemurowanie w części strychowej z cegły czerwonej kl. min. 150 - rozbiórkę starego pokrycia z dachówki (699,57m2), zerwanie starych łat, rozebranie starych obróbek blacharskich, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z membrany dachowej wysokoparoprzepuszczalnej o ciężarze powierzchniowym nie niższym niż120g/m2, siła rozrywająca min. 200 [N/5 cm] - przybicie kontrłat 25x50mm, ołacenie połaci dachu łatami iglastymi o przekroju 60x40mm (łaty i kontrłaty muszą być impregnowane w kolorze) - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na rynny, rury spustowe i obróbki z blachy powlekanej, - pokrycie dachu dachówką cementową (32,5x42cm barwioną w masie i malowaną dwukrotnie - kolor czerwony) z zastosowaniem akcesoriów systemowych takich jak: dachówki ze wspornikami pod ławy kominiarskie, systemowe ławy kominiarskie (ażurowe) stalowe lub aluminiowe, dachówki wentylacyjne, dachówki do kanalizacji (z kominkiem i daszkiem , gąsiory systemowe, wsporniki łat kalenicowych, taśma uszczelniająco-wentylacyjna pod gąsiory, klamry do dachówki 5szt /m2 ; klamry do gąsiorów 1szt/1szt gąsiora, zastosowanie gąbki uszczelniającej pod dachówkę przy połączeniu obróbek blacharskich z dachówką przy kominach i koszach, uszczelnienie obróbek blacharskich masą uszczelniającą staleplastychną (silikonem dekarskim) , - wymianę starych wyłazów dachowych na wyłazy dachowe systemowe nie mniejsze niż 45x78cm np. typu Roto Lukarno lub każdy inny podobny odpowiednik o parametrach nie gorszych niż wskazany przykład, - wywóz i utylizację gruzu uporządkowanie i przywrócenie terenu (placu budowy) do stanu pierwotnego, - ustawienie i rozbiórkę rusztowań rurowych oraz rusztowań przy kominach, - organizację i zabezpieczenie placu budowy 1.2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącej załącznik nr 2A oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 1000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną dot. remontu pokrycia dachowego z dachówki wraz z przemurowaniem kominów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł lub kilka mniejszych remontów dachów z pokryciem z dachówki o łącznej wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie, Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeżeli będzie poparte dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi , że roboty zostały wykonane z należytą starannością. b) dysponuje co najmniej jedną osobą lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. c) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000zł 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej wykonanej przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegającej na wykonaniu remontu pokrycia dachowego z dachówki wraz z przemurowaniem kominów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł lub kilku mniejszych remontów dachów z pokryciem z dachówki o łącznej wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. d) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt c) zostały wykonane z należytą starannością np. referencje - (referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku wynikającego z p.pkt c). e) wykaz osób, które będą pełniły funkcje kierownicze wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 siwz. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry. f) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w p.pkt e) posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia h) W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 6 SIWZ i) Dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanej membrany dachowej. j) Aprobatę Techniczną ITB*/ certyfikat zgodności */ na oferowaną dachówkę k) Ofertę cenową - kalkulację ceny kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XII SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2. Ponadto oferta musi zawierać: a) pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o. 76-200 Słupsk ul. Tuwima 4, pokój 7 luba za zaliczeniem pocztowym. Koszt SIWZ (w formie papierowej) 18,30 PLN. SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego PGM Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4, pokój 4 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.