To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Białystok: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 264306 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202734 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013, podzielony na cztery części (pakiety): PAKIET NR 1: warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 240 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo PAKIET NR 2: warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 50 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, objętych wsparciem asystenta rodziny, PAKIET NR 3: 3-dniowe wyjazdowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 18 osób nieaktywnych zawodowo, sprawujących opiekę nad dziećmi lub innymi osobami zależnymi, PAKIET NR 4: 3-dniowe wyjazdowe warsztaty obejmujące nowoczesne działania w zakresie wyboru zawodu, pokonywanie stereotypów i bank pomysłów na pracę dla 29 osób nieaktywnych zawodowo, uczących się lub kształcących się, wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych lub rodzin zastępczych w wieku 15-25 lat . 2.ZAŁOŻENIA WSPÓLNE: 1)Warsztaty powinny być prowadzone przez wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia, 2)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)organizacji warsztatów tzn. zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, w tym zapewnienia sal szkoleniowych, przestronnych, odpowiednio oświetlonych, klimatyzowanych lub minimum wentylowanych, dostosowanych do ilości uczestników warsztatów , odpowiednio wyposażonych, np. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, tablicę do pisania, flipcharty, stoły, krzesła, spełniających wymogi bezpieczeństwa bhp i przeciwpożarowe, z zapleczem socjalnym i sanitarnym, b)zapewnienia wyżywienia uczestnikom warsztatów w formie obiadów i poczęstunku w trakcie przerw kawowych, c) zapewnienie uczestnikom warsztatów stacjonarnych biletów komunikacji miejskiej upoważniających do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku, na przejazd z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się warsztatów i z powrotem , d) zapewnienia materiałów szkoleniowych odpowiadających programowi warsztatów. Wykonawca przekaże po jednym egzemplarzu w/w materiałów szkoleniowych uczestnikom warsztatów oraz Zamawiającemu, e) zapewnienia nadzoru nad organizacją warsztatów i realizacją programu merytorycznego, celem podniesienia jakości organizowanych warsztatów, f) opracowania szczegółowego programu zajęć warsztatów , uwzględniającego założenia pkt. 3 i 5 Siwz i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą, g) ustalenia, po konsultacjach z Zamawiającym, harmonogramu zajęć i przekazania go Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca przed rozpoczęciem warsztatów zapozna uczestników z ich szczegółowym zakresem tematycznym i przekaże im harmonogram realizowanych zajęć, h) przeprowadzenia ankiety oceniającej warsztaty wśród ich uczestników w ostatnim dniu trwania zajęć i sporządzenia raportu zbiorczego, 3)Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt, materiałów szkoleniowych i innej dokumentacji zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszeeuropejskie.gov.pl. Budynek i sala szkoleniowa muszą być oznakowane informacją o nazwie warsztatów , czasie trwania, numerze sali, w której będą odbywać się zajęcia i nazwie projektu zgodnie z wytycznymi. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a) prowadzenia dziennej listy obecności uczestników warsztatów (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników warsztatów, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób., b) odebrania od uczestników oświadczeń dotyczących odbioru materiałów szkoleniowych oraz oświadczeń potwierdzających skorzystanie z wyżywienia (odpowiednio śniadania, obiadu, kolacji, poczęstunku w trakcie przerw kawowych) oraz biletów komunikacji miejskiej, c) prowadzenia dziennika zajęć, według wzoru Zamawiającego, zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć, podpis wykładowcy, d) prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń. e) wydania uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, potwierdzającego ich ukończenie, zawierającego w swojej treści minimum niżej wymienione elementy: - pieczęć organizatora warsztatów (treningów), - personalne dane osoby, która warsztaty (trening) ukończyła (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia), - nazwę formy kształcenia, - nazwę organizatora warsztatów, - termin realizacji warsztatów, - cel warsztatów , - miejscowość i data wydania zaświadczenia, - podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez organizatora warsztatów do wydania zaświadczenia, - nazwę zajęć edukacyjnych oraz wymiar ich godzin, bądź w przypadku gdy Wykonawca stosuje Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), zgodnego z § 6 w/w rozporządzenia lub według wzorów określonych odrębnymi przepisami, oznakowanych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszeeuropejskie.gov.pl. ( jeżeli nie wykluczają tego odrębne przepisy). 5)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do grupowego ubezpieczenia uczestników warsztatów (wymagana suma ubezpieczenia na jednego uczestnika: 10 000,00 zł) na czas trwania zajęć oraz w drodze na warsztaty i z powrotem, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w warsztatach. Przed rozpoczęciem warsztatów Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. Skutki niedopełnienia obowiązku ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Koszt ubezpieczenia stanowi element ceny warsztatów . 6) Po zrealizowaniu przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą jego wykonanie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników warsztatów, w ilości nieprzekraczającej 20% liczby uczestników z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma i warunki zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 6 a-d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2: warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 50 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, objętych wsparciem asystenta rodziny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23167,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16400,00
Oferta z najniższą ceną: 13050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET NR 3: 3-dniowe wyjazdowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 18 osób nieaktywnych zawodowo, sprawujących opiekę nad dziećmi lub innymi osobami zależnymi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28433,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13770,00
Oferta z najniższą ceną: 9288,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 4: 3-dniowe wyjazdowe warsztaty obejmujące nowoczesne działania w zakresie wyboru zawodu, pokonywanie stereotypów i bank pomysłów na pracę dla 29 osób nieaktywnych zawodowo, uczących się lub kształcących się, wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych lub rodzin zastępczych w wieku 15-25 lat .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM TŁUMACZEŃ, DORADZTWA I EDUKACJI PRAGMATIC, ul. Warszawska 49 lok. 50, 25-531 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41886,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32190,00
Oferta z najniższą ceną: 15544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34684,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
- Opracowanie dok. projektowej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania lok. mieszk. nr 2 na potrzeby lok. usługowego w budynku mieszk. przy ul. Białówny 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
- Szkolenia dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji miękkich - Rozwój osobisty. Znak sprawy: DZPZ.283.32.2025.TB.
- Organizacja i prowadzenie Coachingu rodzinnego w ramach projektu "W rodzinie siła!" nr FEPM.05.17-IZ.00-0137/24
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 4 postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.