Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Brzeg: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1549 O GNOJNA - GAŁĄŻCZYCE
Numer ogłoszenia: 264240 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1549 O GNOJNA - GAŁĄŻCZYCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1549 O Gnojna - Gałążczyce o nawierzchni bitumicznej o szer. jezdni 5,00m na długości 500,00 m- odnowy nawierzchni jezdni polegającej na oczyszczeniu istniejącej nawierzchni jezdni , skropieniu, wyrównaniu masą w ilości 50kg/m2 i ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - gr. 5 cm) - 2500,00 m2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1) zachowania przepisów BHP 2)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729 z póżn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy . Podwykonawstwo :Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części lub całości zamówienia Podwykonawcom. Utylizacja odpadów W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. i Rozporządzenia i Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 12 czerwca 2001r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: spełniają warunki ogólne określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art.22 ust.1 pkt.1-3 i zgodnie art.22 ust.1 pkt.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w tym spełniają warunki szczegółowe. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty złożone wraz z ofertą wymienione w § 6 siwz. Oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania będzie odrzucona . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia ( złożone wraz z ofertą) wg zasady spełnia/ nie spełnia. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1)sytuacja formalno-prawna : - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi . W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z partnerów musi spełniać ten warunek, 2) potencjał kadrowy: - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) ma dyspozycji min.1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art.14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : kierownika robót drogowych z co najmniej 5 letnim stażem pracy i 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) potencjał techniczny wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia w tym co najmniej: - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt, - skrapiarkę - 1 szt, - walec stalowy wibracyjny 10 Mg - 1 szt, - samochód samowyładowczy min.15 Mg - 2 szt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w § 5 niniejszej specyfikacji : 1)oświadczenie ( załącznik nr 4) w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powinno być złożone przez wszystkich wykonawców(pieczątki wszystkich wykonawców na jednym druku), a wymagany dokument podpisuje pełnomocnik konsorcjum, 2)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający spełnienie warunku określonego § 5.5 pkt.1 siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 3)wykaz osób (załącznik nr 5),które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik robót), wraz z informacjami na temat: jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wymagane uprawnienia wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego) potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt.2 siwz, 3a)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie , 4) wykaz (załącznik nr 6)niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca, lub będzie dysponował wykonawca potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt.3 siwz 4a)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.4 , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 2 składa dokumenty na zasadach określonych w §2 i §4 rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. : Dz. U. z 2008r. ,Nr 188, poz.1155) § 6.2.Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1, 2) KOSZTORYS OFERTOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2, 3) zaakceptowany PROJEKT UMOWY - zał. nr 3, 4) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Poiwatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Poiwatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
- REMONT DREWNIANEJ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU przy ul. Bolesława Chrobrego 31, 49-300 Brzeg
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem"
- Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
- Modernizacja wraz z budową indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz poprawą efektywności energetycznej budynków
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie powiatu wieluńskiego - przebudowa dróg powiatowych nr 4509E, 4513E, 4529E
- "Przebudowa ulicy 1 Maja w Krośnie Odrzańskim wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych"
- II etap rewitalizacji zbiornika wodnego Karwów
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.