eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaWykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinka oraz nasadzenie drzew na terenie Powiatu Wielickiego w 2011 r. Część I - Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wycinka drzew na terenie Powiatu Wielickiego Część II - Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz nasadzenie drzew na terenie Powiatu Wielickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Wieliczka: Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinka oraz nasadzenie drzew na terenie Powiatu Wielickiego w 2011 r. Część I - Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wycinka drzew na terenie Powiatu Wielickiego Część II - Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz nasadzenie drzew na terenie Powiatu Wielickiego
Numer ogłoszenia: 264211 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinka oraz nasadzenie drzew na terenie Powiatu Wielickiego w 2011 r. Część I - Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wycinka drzew na terenie Powiatu Wielickiego Część II - Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz nasadzenie drzew na terenie Powiatu Wielickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinka oraz nasadzenie drzew na terenie Powiatu Wielickiego w 2011 r. Zakres zadania obejmuje: Część I - Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wycinkę drzew. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik C1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia oraz uporządkowania miejsc prowadzonych prac (przywrócenia terenu do stanu pierwotnego). Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z właścicielami linii napowietrznych lub innych urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym warunków zabezpieczenia tych urządzeń podczas wykonywanych prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu zamówienia wynikającego z załącznika C1 do SIWZ o pozycje nr: 40 - modrzew europejski o obwodzie pnia 85 cm, 41 - modrzew europejski o obwodzie pnia 100 cm, 42 - modrzew europejski o obwodzie pnia 105 cm, 43 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 337 cm, 61 - wierzba pospolita o obwodzie pni 157 cm i 236 cm, 62 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 232 cm, 63 - topola kanadyjska o obwodzie pni 140 cm i 203 cm, 64 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 248 cm, 65 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 160 cm, w przypadku nieuzyskania do dnia 20.11.2011 r. włącznie prawomocnych decyzji zezwalających na ich usunięcie. W przypadku uzyskania prawomocnych decyzji do dnia 20.11.2011 r. Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia drzew zgodnie z umową. Część II - Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz nasadzenie drzew. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik C2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia oraz uporządkowania miejsc prowadzonych prac (przywrócenia terenu do stanu pierwotnego). Zamawiający nie posiada miejsca składowania gałęzi drzew. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z właścicielami linii napowietrznych lub innych urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym warunków zabezpieczenia tych urządzeń podczas wykonywanych prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje dla każdej części zamówienia udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z dnia 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmian.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Część I zamówienia - wymagane jest wykazanie minimum jednego zadania obejmującego zakresem wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wycinkę drzew o wartości minimum 10 000,00 zł. netto. Część II zamówienia - wymagane jest wykazanie minimum jednego zadania obejmującego zakresem wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew o wartości minimum 5 000,00 zł. netto W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca może również wykazać jedno zadanie obejmujące zakresem wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wycinkę drzew o wartości minimum 15 000,00 zł. netto. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie ww. warunku dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca, w celu oceny spełniania ww. warunku, dokona przeliczenia wartości zadań na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 07.10.2011 r. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach 9.2.3a, 9.2.3b i 9.2.4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonych przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobami (wraz z informacją o podstawie dysponowania) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Dla części I zamówienia wymagane jest: - dysponowanie co najmniej jedną osobą - posiadającą świadectwo ukończenia kursu Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew II lub III stopnia lub Międzynarodowego Towarzystwa Uprawy i Ochrony Drzew - Treeworker, lub równoważne (co najmniej II stopnia w zakresie odpowiadającym programom ww. kursów) oraz minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia oraz - dysponowanie co najmniej dwiema osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie w zakresie obsługi pilarki co najmniej II stopnia zgodnie z § 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. (Dz.U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263). Dla części II zamówienia wymagane jest: - dysponowanie co najmniej dwiema osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie w zakresie obsługi pilarki co najmniej II stopnia zgodnie z § 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. (Dz.U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263). Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach 9.2.3a, 9.2.3c i 9.2.4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonych przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) sytuacji ekonomicznej: Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: - - część I zamówienia - 10 000,00 zł. - część II zamówienia - 10 000,00 zł. - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia dopuszcza się również posiadanie ubezpieczenia w wysokości stanowiącej co najmniej sumę wymaganych wartości ubezpieczeń dla tych części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie 9.2.3a, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonego przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. b) sytuacji finansowej: Wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej: - część I zamówienia - 10 000,00 zł. - część II zamówienia - 10 000,00 zł. - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 20 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie 9.2.3a, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonego przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową oraz posiada ubezpieczenie na sumę gwarancyjną w innej walucie niż w złotych polskich, w celu złożenia ww. oświadczenia Wykonawca dokona przeliczenia wymaganych wartości na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 07.10.2011 r.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik A, 2)Kosztorys ofertowy przygotowany dla każdej części zamówienia oddzielnie, na załączonych formularzach stanowiących odpowiednio: załącznik 1a dla części I zamówienia i załącznik 1b dla części II zamówienia, 3) Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 4) Pełnomocnictwo, (w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część I zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu zamówienia wynikającego z załącznika C1 do SIWZ o pozycje nr: 40 - modrzew europejski o obwodzie pnia 85 cm, 41 - modrzew europejski o obwodzie pnia 100 cm, 42 - modrzew europejski o obwodzie pnia 105 cm, 43 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 337 cm, 61 - wierzba pospolita o obwodzie pni 157 cm i 236 cm, 62 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 232 cm, 63 - topola kanadyjska o obwodzie pni 140 cm i 203 cm, 64 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 248 cm, 65 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 160 cm, w przypadku nieuzyskania do dnia 20.11.2011 r. włącznie prawomocnych decyzji zezwalających na ich usunięcie. W przypadku uzyskania prawomocnych decyzji do dnia 20.11.2011 r. Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia drzew zgodnie z umową. Część II zamówienia: 1. Strony ustalają następujący termin realizacji przedmiotu umowy: a) Termin rozpoczęcia prac - w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy b) Termin zakończenia prac polegających na wykonaniu cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów - do dnia 30.11.2011 r. c) Termin nasadzenia drzew - do dnia 15.11.2011 r. 2.Terminy wykonania zamówienia określone w ust. 1b i 1c mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych, niekorzystnych warunków pogodowych (intensywne opady śniegu, deszczu), które uniemożliwią prawidłową realizację prac. Terminy te zostaną przedłużone o ilość dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie prac ale maksymalnie: - do 15.12.2011 r. w przypadku prac polegających na wykonaniu cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów - do 30.11.2011 r. w przypadku prac polegających na nasadzeniu drzew.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A,32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A,32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wycinka drzew na terenie Powiatu Wielickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wycinka drzew. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik C1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia oraz uporządkowania miejsc prowadzonych prac (przywrócenia terenu do stanu pierwotnego). Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z właścicielami linii napowietrznych lub innych urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym warunków zabezpieczenia tych urządzeń podczas wykonywanych prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu zamówienia wynikającego z załącznika C1 do SIWZ o pozycje nr: 40 - modrzew europejski o obwodzie pnia 85 cm, 41 - modrzew europejski o obwodzie pnia 100 cm, 42 - modrzew europejski o obwodzie pnia 105 cm, 43 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 337 cm, 61 - wierzba pospolita o obwodzie pni 157 cm i 236 cm, 62 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 232 cm, 63 - topola kanadyjska o obwodzie pni 140 cm i 203 cm, 64 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 248 cm, 65 - topola kanadyjska o obwodzie pnia 160 cm, w przypadku nieuzyskania do dnia 20.11.2011 r. włącznie prawomocnych decyzji zezwalających na ich usunięcie. W przypadku uzyskania prawomocnych decyzji do dnia 20.11.2011 r. Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia drzew zgodnie z umową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz nasadzenie drzew na terenie Powiatu Wielickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz nasadzenie drzew. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik C2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia oraz uporządkowania miejsc prowadzonych prac (przywrócenia terenu do stanu pierwotnego). Zamawiający nie posiada miejsca składowania gałęzi drzew. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z właścicielami linii napowietrznych lub innych urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym warunków zabezpieczenia tych urządzeń podczas wykonywanych prac..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.