eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › System Informatyczny Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości oraz System Informatyczny Zarządzania i Wymiany Informacji



Ogłoszenie z dnia 2005-06-07

POZYCJA 26419

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: System Informatyczny Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości oraz System Informatyczny Zarządzania i Wymiany Informacji Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Marcin Atanasow, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, tel. +48 22 52 12 214, fax +48 22 628 97 85, e-mail: atanasow@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Sprawiedliwości, Sekretariat Biura Finansowo-Administracyjnego, pok. nr 15, Marcin Atanasow, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, tel. +48 22 52 12 572, fax +48 22 627 21 93, e-mail: atanasow@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System Informatyczny Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości oraz System Informatyczny Zarządzania i Wymiany Informacji 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie oraz opieka powdrożeniowa Systemu Informatycznego Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości (SI SWS) oraz Systemu Informatycznego Zarządzania i Wymiany Informacji (SI ZiWI). Przedmiot zamówienia podzielono na trzy następujące zadania: Zadanie 1. Budowa Systemu Informatycznego Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości - Wersja Przejściowa (SI SWS-WP); Zadanie 2. Budowa Systemu Informatycznego Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości - Wersja Docelowa (SI SWS-WD); Zadanie 3. Budowa Systemu Informatycznego Zarządzania i Wymiany Informacji (SI ZiWI). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, we wzorze umowy oraz załącznikach do wzoru umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki organizacyjne resortu sprawiedliwości. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Oryginalny kod CPV: 72.22.50.00 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.50.00 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu Oryginalny kod CPV: 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC-84240. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie dotyczy opracowania i wdrożenia oraz opieki powdrożeniowej Systemu Informatycznego Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości oraz Systemu Informatycznego Zarządzania i Wymiany Informacji. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy następujące zadania: Zadanie 1. Budowa Systemu Informatycznego Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości - Wersja Przejściowa (SI SWS-WP). W ramach tego zadania należy opracować projekt koncepcyjny i techniczny, zbudować aplikację, przeprowadzić testy akceptacyjne i szkolenia oraz wdrożyć SI SWS - Wersja Przejściowa. Wersja przejściowa charakteryzuje się zastosowaniem Internetu do przekazywania formularzy sprawozdawczych i ich manualanym wypełnianiem na podstawie danych zawartych w tradycyjnie prowadzonych repertoriach i urządzeniach ewidencyjnych. Zadanie 2. Budowa Systemu Informatycznego Statystyka Wymiaru Sprawiedliwości - Wersja Docelowa (SI SWS-WD). W ramach tego zadania należy opracować projekt koncepcyjny i techniczny, zbudować aplikację, przeprowadzić testy akceptacyjne i szkolenia oraz wdrożyć SI SWS - Wersja Docelowa. Wersja docelowa charakteryzuje się zastosowaniem resortowej sieci WAN (lub Internet) do przekazywania formularzy sprawozdawczych i ich automatyczne wypełnianie na podstawie danych udostępnionych za pomocą XML-owych rekordów statystycznych z eksploatowanych systemów informatycznych wspomagających prowadzenie repertoriów i innych urządzeń ewidencyjnych w jednostkach organizacyjnych. Zadanie 3. Budowa Systemu Informatycznego Zarządzania i Wymiany Informacji (SI ZiWI). W ramach tego zadania należy opracować projekt koncepcyjny i techniczny, zbudować aplikację, przeprowadzić testy akceptacyjne i szkolenia oraz wdrożyć SI ZiWI. System Informatyczny Zarządzania i Wymiany Informacji charakteryzuje się zastosowaniem resortowej sieci WAN (lub Internet) do przekazywania informacji, udostępniania aplikacji wspomagających zarządzanie, definiowania wzoru odpowiedzi na pytania doraźne i uzyskiwania odpowiedzi, wspomagania przekazywania dokumentów elektronicznych między jednostkami organizacyjnymi resortu sprawiedliwości z zastosowaniem podpisu elektronicznego. Produkty powyższych zadań muszą być objęte opieką gwarancyjną i mogą być objęte obsługą pogwarancyjną. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wadium w wysokości 100 000 PLN. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie (wartości umowy). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Należności za wykonanie przedmiotu umowy będą regulowane przelewem na konto wykonawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem bezusterkowego (bez zastrzeżeń) odbioru, w następujący sposób: 5 (pięć) % - po odbiorze Etapu III (Projekt Techniczny SI SWS-WP), 5 (pięć) % - po odbiorze Etapu VII (Pilotażowe Wdrożenie SI SWS-WP), 20 (dwadzieścia) % - po odbiorze Etapu XV (Końcowy Odbiór SI SWS-WP), 5 (pięć) % - po odbiorze Etapu XVI (Projekt Techniczny SI SWS-WD), 5 (pięć) % - po odbiorze Etapu XX (Pilotażowe Wdrożenie SI SWS-WD), 25 (dwadzieścia pięć) % - po odbiorze Etapu XXVI (Końcowy Odbiór SI SWS-WD), 5 (pięć) % - po odbiorze Etapu XXVII (Projekt Techniczny SI ZiWI), 5 (pięć) % - po odbiorze Etapu XXXI (Pilotażowe Wdrożenie SI ZiWI), 25 (dwadzieścia pięć) % - po odbiorze Etapu XXXVII (Końcowy Odbiór SI ZiWI). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1.1.2.1. wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, liczonych od daty terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych co najmniej dwa projekty bazodanowe o charakterze i skali z rzędem wielkości takim jak w przedmiocie zamówienia (terytorialność, szczeblowość, liczba jednostek organizacyjnych), działające w sieci WAN lub Internet, zakończone wdrożeniem; 1.1.2.2. wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, liczonych od daty terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w zakresie technologii wymaganej przy realizacji projektu co najmniej jedno przedsięwzięcie w środowisku Mainframe z/OS opartym na DB2, działające w sieci WAN lub Internet, zakończone wdrożeniem; 1.1.2.3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (przeliczeniu w taki sposób, jakby byli zatrudnieni na pełny etat, tzn. na 40 godzin w tygodniu w przyjętym przez wykonawcę okresie rozliczeniowym), tj.: 1.1.2.3.1. zespołem projektowo-programistycznym, liczącym nie mniej niż cztery osoby z kwalifikacjami wynikającymi z doświadczenia w projektowaniu aplikacji bazodanowych, w tym co najmniej trzy osoby z kwalifikacjami projektowo-programistycznymi w zakresie: IBM WebSphere, DB2 na z/OS, MQSeries; 1.1.2.3.2. co najmniej dwoma osobami: analitykami lub projektantami z kwalifikacjami wynikającymi z doświadczenia w budowie aplikacji bazodanowych pracujących w sieci WAN lub Internet; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 oraz w pkt 3 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz usług (według formularza stanowiącego Załącznik 3 do SIWZ) wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (liczonych od daty terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - potwierdzający, iż w tym okresie wykonawca wykonał w zakresie realizacji przedsięwzięć informatycznych co najmniej dwa projekty bazodanowe o charakterze i skali z rzędem wielkości takim jak w przedmiocie zamówienia (terytorialność, szczeblowość, liczba jednostek organizacyjnych), działające w sieci WAN lub Internet, zakończone wdrożeniem, zawierający co najmniej: nazwę, adres i telefon odbiorcy projektu, zakres (przedmiot) wykonanego projektu, daty (dzień, miesiąc, rok) rozpoczęcia i zakończenia przedsięwzięcia informatycznego, potwierdzający spełnienie warunku zawartego w rozdziale III.2.1) pkt 1.1.2.1 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, np. protokół odbioru, oświadczenie odbiorcy (referencje); - potwierdzający, iż w tym okresie wykonawca wykonał w zakresie technologii wymaganej przy realizacji projektu co najmniej jedno przedsięwzięcie w środowisku Mainframe z/OS opartym na DB2, działające w sieci WAN lub Internet, zakończone wdrożeniem, zawierający co najmniej: nazwę, adres i telefon odbiorcy przedsięwzięcia, zakres (przedmiot) wykonanego przedsięwzięcia, daty (dzień, miesiąc, rok) rozpoczęcia i zakończenia przedsięwzięcia, potwierdzający spełnienie warunku zawartego w rozdziale III.2.1) pkt 1.1.2.2. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, np. protokół odbioru, oświadczenie odbiorcy (referencje). 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, według treści formularza stanowiącego Załącznik 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku zawartego w rozdziale III.2.1) pkt 1.1.2.3., zawierającego co najmniej: imię i nazwisko, informacje na temat kwalifikacji wynikających z doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: nazwa projektu lub systemu, nazwa odbiorcy, okres uczestnictwa (od - do; daty: dzień, miesiąc, rok; do - w przypadku zakończenia uczestnictwa) w realizacji projektu lub systemu oraz pełniona funkcja, zakres wykonywanych przez nich czynności w realizacji niniejszego zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 650 - 65545 z dnia 07.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Całkowita cena brutto produktów i usług będących przedmiotem zamówienia (z oferty) - 50% 2. Cena brutto serwisu pogwarancyjnego w okresie 12 miesięcy eksploatacji systemów (z oferty) - 30% 3. Ocena merytoryczna sposobu realizacji przedsięwzięcia przedstawionego w ofercie we Wstępnym Planie Realizacji Przedsięwzięcia - 20%. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BF-A-III-3820-23/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.07.2005, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.07.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.07.2005, godzina 12:30, siedziba zamawiajacego - Warszawa, Aleje Ujazdowskie 11, sala nr 615.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.