Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Warszawa: NAPRAWA I REMONT INSTALACJI OGRZEWANIA NADMUCHOWEGO W HALI WARSZTATU OBSŁUGI POJAZDÓW MECHANICZNYCH BUDYNEK NR 60
Numer ogłoszenia: 264151 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA I REMONT INSTALACJI OGRZEWANIA NADMUCHOWEGO W HALI WARSZTATU OBSŁUGI POJAZDÓW MECHANICZNYCH BUDYNEK NR 60.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest naprawa i remont instalacji ogrzewania nadmuchowego w hali warsztatu obsługi pojazdów mechanicznych budynek nr 60. Zakres prac obejmuje: - Demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji nawiewnej i instalacji c.o. na hali i do węzła oraz osprzętu sterowania elektrycznego demontowanych urządzeń - Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej o wydajności min 10000 m3/h z nagrzewnicą wodną o mocy min. 126 kW wraz z nową instalacją nawiewną i niezbędną automatyką , obsługująca hale napraw. - Do ustawienia nowej centrali wentylacyjnej wykorzystać lokalizację istniejących urządzeń. Adaptacja istniejącej konstrukcji do ustawienia nowych urządzeń musi zapewnić dostęp do pomieszczeń przyległych, do warsztatu oraz wjazd na stanowisko samochodem ciężarowym i autobusem, maksymalna odległość od ściany nie może przekroczyć 1440mm - Urządzenia i instalacja nawiewna musza być zainstalowane wewnątrz hali w taki sposób aby nie utrudniać pracy suwnicy, nie zasłaniać okna z biura obsługi warsztatu. Należy wykorzystać istniejącą lokalizację czerpni powietrza z zewnątrz hali. - Dostawa i montaż aparatów grzewczo wentylacyjnych z nagrzewnicą wodną o mocy 30-60 kW wraz z nową instalacją c.o. i niezbędną automatyką, obsługujące hale napraw -3 aparaty i pomieszczenie obrabiarek -1 aparat - Uzupełnienie ubytków ścian po zdemontowanych elementach i malowanie zaprawek farbami emulsyjnymi. - Wykonanie instalacji elektrycznej i automatyki do zasilania urządzeń - Wykonie zasilania do nagrzewnic wraz z podpięciem do istniejącego węzła c.o. w budynku. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej i grzewczo wentylacyjnej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami branżowymi Szczegółowa specyfikacja techniczna urządzeń znajduje się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej i grzewczo wentylacyjnej z niezbędnymi uzgodnieniami branżowymi. Wykonanie uzgodnionego projektu- do 1 tygodnia od daty podpisania umowy. 3) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien wykonać wizję lokalną obiektu oraz przedstawić wstępną koncepcję rozwiązania wraz z doborem elementów instalacji w celu zaopiniowania przez Zamawiającego proponowanego rozwiązania 4) Czas przyjazdu serwisu - do 3 h od zgłoszenia. Odbiór instalacji przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami niniejszego ogłoszenia. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w ogłoszeniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 5 (wejście przez biuro przepustek) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-13:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 17.10.2011r. do godz. 9:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyposażenia oświetlenia scenicznego w Artystycznym Domu Animacji Domu Kultury "Włochy" w Warszawie
- Obsługa techniczna, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji systemów: sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania, sterowania klap oddymiania ................
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m.st. Warszawy
- Postępowanie na dostawę pojazdu elektrycznego typu minibus (min 8 osób)
- Świadczenie usług medycznych w zakresie elektroradiologii w ramach Pracowni Echokardiografii.
- Usługę kompleksowej obsługi prawnej (doradztwa prawnego) w procesie sprzedaży przez Zamawiającego, należących do niego udziałów w kapitale zakładowym spółki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi konserwacyjne wraz z pogotowiem technicznym dla nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie".
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego mroźni niskotemperaturowych PZ22 i PZ23 - ZP/TP-16/25
- Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach KZB Legionowo Spółka z o.o.
- Oczyszczanie Miasta Legnicy - od daty zawarcia umowy do dnia 31.01.2026r.
- Naprawa polowego sprzętu kwaterunkowego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Monitorowanie systemów antywłamaniowych i ppoż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, ppoż. i monitoringu wizyjnego w jednostkach organizacyjnych OR KRUS w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





