Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Szczecin: Dostawa środków czystości dla ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 264149 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie , ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, fax. 091 4329501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla ZOZ MSWiA w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości dla ZOZ MSWiA w Szczecinie:
Pakiet I: Środki czystości
Pakiet II: Papiery, ręczniki, wkłady do mopa
Pakiet III: Worki, pokrowce, torby foliowe
Pakiet IV: Środki do urządzeń myjących
Pakiet V: Środki czystości cz. II
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.71.19.00 - Mydło 39.83.12.00 - Detergenty 33.72.10.00 - Golarki 39.81.13.00 - Odświeżacze 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.70.00 - 33.76.70.00 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium na Pakiet I - Środki czystości: 1 990,00 złWadium na Pakiet II - Papiery, ręczniki, wkłady do mopa: 5 200,00 zł
Wadium na Pakiet III - Worki, pokrowce, torby foliowe: 2 610,00 zł
Wadium na Pakiet IV - Środki do urządzeń myjących: 1 100,00 zł
Wadium na Pakiet V - Środki czystości cz. II: 40,00 zł
Wadium ogółem: 10 960,00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
5)zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
6)wniosą wadium;
7)dostarczą próbki.
Ocena: spełnia/ nie spełnia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisującychprzedmiot oferty:
1)spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony napierwszej stronie oferty;
2)wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ;
3)Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ;
4)oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ;
5)dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną;
6)Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobne zamówienia do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających na dostawie produktów będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ;
7)dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie;
8)dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem;
9)szczegółowy opis oferowanych produktów - karty charakterystyki zawierające między innymi nazwę producenta, nazwę produktu, zastosowanie, identyfikację ewentualnych zagrożeń i sposób postępowania w razie ich wystąpienia. Wykonawca winien potwierdzić załączenie kart charakterystyki wypełniając kolumnę nr 6 (Karta charakterystyki) w załączniku nr 2 do SIWZ;
10)wykaz materiałów przeznaczonych do testowania tj. próbek oferowanych produktów - załączony do oferty - należy wypełnić kolumnę nr 14 (Potwierdzenie zaoferowania próbki zgodnej z opisem) w załączniku nr 2 do SIWZ;
11)materiały do testowania tj. próbki oferowanych produktów - Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki oferowanych produktów;
11.1)wszystkie próbki muszą być dostarczone bezpłatnie w opakowaniach oznaczonych etykietami producenta. Próbki posłużą zamawiającemu do oceny oferty w kryterium jakości. Każda próbka powinna zawierać:
- oznaczenie umożliwiające jej identyfikację,
- numer pod jakim się znajduje w wykazie próbek,
- pieczątkę oferenta,
11.2)wykonawca jest zobowiązany zamieścić próbki oferowanych produktów w osobnym kartonie. Karton z próbkami musi być zaadresowany na adres Zamawiającego tj.: ZOZ MSWiA w Szczecinie - Magazyn Gospodarczy, 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44 oraz zawierać oznaczenie Próbki na dostawę środków czystości dla ZOZ MSWiA w Szczecinie;
11.3)termin i miejsce dostarczenia materiałów testowych tj.: próbek jest taki sam jak termin składania ofert;
11.4)zamawiający informuje, że wszystkie zaoferowane próbki są przeznaczone przez Zamawiającego do testowania, w trakcie, którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie;
11.5)Wykonawca musi dostarczyć próbki wszystkich oferowanych produktów dla każdego pakietu, w którym składa ofertę, w ilościach określonych w kolumnie nr 13 (Wymagana ilość próbek) w załączniku nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość oferowanych produktów - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
ZOZ MSWiA w Szczecinie
adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellonska 44.
Cena SIWZ wynosi 30.00 zł. brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 11:00, miejsce:
Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA w Szczecinie
adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.71.19.00-6, 33.83.12.00-8, 33.72.10.00-0, 39.81.13.00-3, 39.83.20.00-3, 39.83.12.50-3, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanych produktów - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papiery, ręczniki, wkłady do mopa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery, ręczniki, wkłady do mopa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanych produktów - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Worki, pokrowce, torby foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki, pokrowce, torby foliowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.97.30.00-1, 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanych produktów - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do urządzeń myjących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do urządzeń myjących.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanych produktów - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki czystości cz. II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości cz. II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość oferowanych produktów - 30
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach inwestycji i wygranego projektu SBO 2022 - Nasz Ocean park wypoczynkowo-rekreacyjny (Płonia - Śmierdnica - Jezierzyce) - etap I
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło, środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.