eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › usługi archiwistyczne dla ANR OT w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-07

POZYCJA 26409

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: usługi archiwistyczne dla ANR OT w Opolu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych, Oddział Terenowy w Opolu, do kontaktów: Bolesław Hundt, Wacław Landwójtowicz, ul.1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 0048 77 40 00 900, fax 0048 77 40 00 951, e-mail: bhundt@anr.gov.pl, www.anr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 92. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi archiwistyczne dla ANR OT w Opolu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług archiwistycznych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Odział Terenowy Opole (obszar działania obejmuje województwa: Opole, Śląskie oraz Małopolskie). W zakresie usług wchodzić będzie: - opracowanie materiałów archiwalnych w ilości 1 450,0 m.b., - wystawienie zaświadczeń: RP-7, o zatrudnieniu pracowników sezonowych, dochodzących, a także zaświadczeń o zasiłkach okresowych w przewidywanej liczbie 8 000,0 osobolat, - jak również świadectw pracy, zaświadczeń o pracy w warunkach szczególnych, zaświadczeń o okresach nieskładkowych w liczbie 5 930,00. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opole, ul. 1 Maja 6 oraz Mikołów, ul. Karola Miarki 18, Olesno, ul. Częstochowska 7, Opole - Zakrzów, ul. Ligudy 97, Krapkowice, ul. Opolska 30, Paczyna, ul. Pniowska 1 B, Tarnów, ul. Dąbrowskiego 8. Kod NUTS: PL 520. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.51.20.00 - Usługi świadczone przez archiwa Kod CPV wg słownika 2008: 92.51.20.00 - Usługi świadczone przez archiwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: do 575 000 000 PLN netto, do 142 087,58 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 3 000,00 PLN zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia: 17 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: comiesięczna faktura wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - zobowiązanie wykonawcy do przejęcia i zatrudnienia 10 pracowników reorganizowanego Archiwum Zakładowego na warunkach zgodnych z Kodeksem pracy, zatrudnienie odbywać się będzie na podstawie umów o pracę zawartych na czas nieokreślony, na nie pogorszonych warunkach płacowych w okresie dwóch lat obowiązywania zawartej z wykonawcą umowy na świadczenie usług archiwistycznych dla ANR OT Opole, a zatrudnienie wspomnianych wyżej 10 pracowników przedstawiać się będzie w sposób następujący: a) 3 osoby posiadające certyfikaty ZUS uprawniające do wystawiania druków RP-7 oraz certyfikaty dopuszczenia do dokumentacji zastrzeżonej, b) 5 osób legitymujących się II stopniem archiwalnym (zgodnie z ustawa o narodowych zasobach archiwalnych i archiwach zakładowych z dn. 14 lipca 1983 r. - Dz. U. Nr 38 z 19 lipca 1983 r.), c) 2 osoby do kompletowania i archiwizowania dokumentacji odziedziczonej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 645) w spr. rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a to: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, - aktualne informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków oraz składek na ZUS, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, jak w III.2.1.1. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-016/III/2/2005/U. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.07.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: członkowie Komisji przetargowej, powołanej przez Dyrektora. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.07.2005, godzina 10:15, 45-068 Opole, ul. 1 Maja 6, pokój nr 62, II piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.