eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastkówTERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA NR 2 I SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W PARCZEWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26409

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jastków: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA NR 2 I SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W PARCZEWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Polinex Sp. z o.o., do kontaktów: Małgorzata Gut, ul. Lwowska 4, 20-128 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 7470804, fax 081 7476711, e-mail: polinex@polinex.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polinex.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Sp z o.o - Inwestor Zastępczy; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA NR 2 I SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W PARCZEWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: PARCZEW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budynek Przedszkola nr 2: Naprawa tynków i docieplenie ścian budynku styropianem gr 14 cm metodą lekką-mokrą na powierzchni około 629 m kw. Docieplenie stropodachu niewentylowanego granulatem wełny mineralnej gr. 17 cm wraz z wymianą obróbek blacharskich - powierzchnia ok. 380 m kw. Wymiana stolarki okiennej na okna PCV - powierzchnia ok. 175 m kw., wymiana okienek piwnicznych - powierzchnia około 2,70 m kw. Ułożenie kostki betonowej na izolacji przeciwwilgociowej na tarasie Regulacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem zaworów termostatycznych z głowicami i montażem zaworów odpowietrzających i podpionowych. Budynek Szkoły Podstawowej nr 2: Naprawa tynków i docieplenie styropianem gr 14 cm ścian budynku metodą lekką-mokrą, na powierzchni ok. 1880 m kw. Izolacja fundamentów o pow. ok. 317 m kw. Docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr. 18 cm wraz z wymianą obróbek blacharskich - powierzchnia około 1303 m kw. oraz styropianem o gr. 17 cm dachu sali gimn. o pow. 319 m kw. Remont dachu i pokrycie blachą trapezową - powierzchnia łączna ok. 1622 m kw. Wymiana stolarki okiennej na okna PCV - powierzchnia około 658 m kw, wymiana okien piwnicznych - powierzchnia około 55 m kw. i wymiana drzwi - powierzchnia ok. 20 m kw. Regulacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem zaworów termostatycznych z głowicami i montażem zaworów odpowietrzających i podpionowych. Odciążenie stropu nad salą komputerową 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie dotyczy zamówienia powyżej 60000 Euro.Jest to termomodernizacja obejmująca ocieplenie,wymianę stolarki,docieplenie stropodachu,regulacja c.o. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni poniższe wymagania wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a)Dysponują w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zapewnią pełnienie funkcji kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie z uprawnieniami budowlanymi : kierownik budowy - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownik robót sanitarnych- w specjalności instalacje sanitarne, posiadających aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) b)W okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 500000 PLN brutto każde, podając nazwy oraz adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300000 PLN, b)Posiadają w okresie ostatnich trzech lat średnioroczne obroty netto w wysokości nie mniejszej niż 1200000 PLN, c)Posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 5) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy. 6)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie \spełnia / nie spełnia\, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale XIV SIWZ. Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, (art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni dostarczyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z załączonym formularzem Oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), 2)Dowód wniesienia wadium, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Od Wykonawców występujących wspólnie - umowa notarialna regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, wspólników lub partnerów, 6)Zaświadczenie właściwego Urzędu skarbowego, opinia biegłego rewidenta oraz zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (2 zaświadczenia: z Urzędu Skarbowego i ZUS), 7) Elementy sprawozdania finansowego- bilans oraz rachunek zysków i strat za lata 2004, 2005, 2006, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za lata 2004, 2005, 2006. Dane wynikające ze sprawozdań finansowych należy wykazać w załączniku nr 3 do SIWZ 8)Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych (co najmniej wymaganych) lub zdolność kredytową Wykonawcy z przeznaczeniem na realizację inwestycji \Termomodernizacja budynków Przedszkola nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 2 w Parczewie\ wystawiona nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dane wynikające z zaświadczeń należy wykazać w załączniku nr 3 do SIWZ 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,10)Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat - zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 4 do SIWZ), dotyczących termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje), 11)Wykaz osób i podmiotów z uwzględnieniem kierownictwa robót - zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 5a, 5b do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 12)Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik 5c do SIWZ). 13)Kserokopię uprawnień kierownika budowy, kierowników robót wykazanych w załączniku nr 5a, 5b i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA! Dokumenty powinny być w orginale lub kopiach potwierdzonych za zgodność z orginałem. BRAK JAKIEGOKOLWIEK Z WYŻEJ WYMIENIONYCH DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW W NIEWŁAŚCIWEJ FORMIE SPOWODUJE WYKLUCZENIE WYKONAWCY. Pozostałe dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty: 14)Wypełniony formularz cenowy określający cenę oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 15)Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót uwzględniający elementy wykazane w formularzu cenowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polinex.lublin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 10:30, Polinex Sp z o.o ul.Lwowska 4 20-128 Lublin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.