Ogłoszenie z dnia 2005-06-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łobez: PRZEWÓZ UCZNIÓW (DZIECI) DO PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I ZESPOŁU SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH NA TERENIE GMINY ŁOBEZ REALIZOWANY W RAMACH KOMUNIKACJI REGULARNEJ NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIECZNYCH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Łobza, do kontaktów: Arkadiusz Kogut, Elżbieta Sikora, ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974001, fax 091 3974373, e-mail: lobez@zgwrp.org.pl, www.lobez.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 02. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ UCZNIÓW (DZIECI) DO PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I ZESPOŁU SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH NA TERENIE GMINY ŁOBEZ REALIZOWANY W RAMACH KOMUNIKACJI REGULARNEJ NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIECZNYCH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przywóz uczniów (dzieci) - ok. 510 osób do placówek oświatowych w Łobzie z miejscowosci gminy Łobez oraz odwóz do miejsc zamieszkania według tras i godzin okreslonych przez Zamawiajacego wspólnioe z Dyrektorami szkół i przedszkola. Przewozy będą realizowane w ramach komunikacji regionalnej na podstawie biletów miesiecznych. Wykonawca musi zapewnić opiekuna w środkach transportu podczas przewozów uczniów (dzieci). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren gminy Łobez. Kod NUTS: PL 421. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.40.00 - Usługi regularnego transportu osób 1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC - 71211. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia. a) Przywozy uczniów (dzieci) - ok. 510 osób do placówek w godz. 7.20 - 7.50 z miejscowosci, z terenu gminy Łobez. b ) Wyjazd uczniów (dzieci) z miejsc zamieszkania nie wczesniej niż o godz. 7.00. c) Odwozy uczniów (dzieci) do miejsc zamieszkania według tras i godzin okreslonych przez Zamawiajacego wspólnioe z Dyrektorami szkół i przedszkola. d) Wykonawca musi zapewnić opiekuna w środkach transportu podczas przewozów uczniów (dzieci). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2005; data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 4.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku Spółek Cywilnych należy załączyć zawartą umowę spółki cywilnej przedsiebiorców. W przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiebiorców należy załączyć zawartą umowę o warunkach wspólnego świadczenia usług oraz należy załączyć odrebnie wymagane załączniki nr 5 - 6 do SIWZ przez każdego Wykonawcę. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzajacego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia 100.000 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Informacje o firmie (za ostatnie 3 lata lub z okresu prowadzenia działalnosci, jeżeli firma istnieje krócej niż przez 3 lata), a w nich miedzy innymi: - przecietna liczba zatrudnionych, w tym liczba kadry inżynieryjno-technicznej, - struktura organizacyjna firmy, Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualnego zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. Umowe o warunkach wspólnego swiadczenia usług oraz należy załączyć odrębnie wymagane załaczniki nr 5 - 6 do SIWZ przez każdego Wykonawcę. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy działaja przez pełnomocników lub osoby upoważnione, o ile z innych dokumentów nie wynika umocowanie do reprezentacji Wykonawcy,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o wysokości obrotów i dochodów w ostatnich 3 latach (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiacego załacznik nr 7 do Specyfikacji - OSWIADCZENIE FINANSOWE). 2. Sprawozdanie finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania sprawozdania, informacje okreslajace obrót, zysk, zobowiazania i należnosci ogółem: z ostatnich 3 lat albo z okresu prowadzenia działalnosci, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata. Jeżeli Sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowosci należy załaczyć opinię o badanym Sprawozdaniu. 3. Zaświadczenie własciwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajacego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia pojazdów, jakie posiada Wykonawca (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 6 do Specyfikacji - WYPOSAŻENIE TECHNICZNE). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP 17/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.07.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew w terminie 7 dni od daty otrzyamnia faktury VAT nr konta 13 9375 1038 2600 4835 2000 0020. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.07.2005, godzina 12:00, Urząd Miejski w Łobzie sala 21.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Moskorzewie i Zespołu Placówek Oświatowych w Chlewicach oraz odwóz uczniów ..."
- Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego relacji Wąsosz - Rawicz
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w 2026 r. o charakterze użyteczności publicznej w powiatowych autobusowych przewozach pasażerskich
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi w zakresie transportu publicznego w ramach przewozów regularnych na linii komunikacyjnej o charakterze użyteczności publicznej na trasie Kamień Pomorski - Dziwnów -Wolin
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





