Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Katowice: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie zimą terenu przed obiektami w 20 jednostkach MOPS Katowice
Numer ogłoszenia: 263979 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie zimą terenu przed obiektami w 20 jednostkach MOPS Katowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien w budynkach MOPS Katowice oraz sprzątanie dojścia do obiektów i odśnieżanie zimą przed obiektami: - TPPS-1, ul. Andrzeja 10, - TPPS-2, ul. Warszawska 42 - TPPS-3, ul. Oblatów 24, - TPPS-4, ul. Gliwicka 96, - TPPS-5, ul. Dębowa 16c - TPPS-6, ul. Czecha 2 - TPPS-7, ul. Świdnicka 35a, - TPPS-8, ul. Łętowskiego 6a, - TPPS-9, ul. Krakowska 138 - TPPS-10, ul. Krakowska 138, - CPS i archiwum ul. Morcinka 19a, - SBD, ul. Morcinka 19a, - OIK, ul. Mikołowska 13a - budynek dyrekcji MOPS, ul. Jagiellońska 17 - MZON, ul. Gliwicka 102 - PION i PAL-M, ul. Krakowska 138 i ul. Krakowska 136 - CRS, ul. Kilińskiego 19/1 - DO ul. Wojewódzka 23 - DN, ul. Krakowska 138 - DDM ul. Świdnicka 35a o łącznej powierzchni użytkowej 5869,78 m2, wraz z oknami o łącznej pow. 1198,80 m2 i łącznej powierzchni terenów zewnętrznych - dojścia do budynków o powierzchni 814,00 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DGP Clean Partner Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 5c, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213500,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 262724,04
Oferta z najniższą ceną: 247115,04 / Oferta z najwyższą ceną: 270256,56
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania powszechnie dostępna, gdyż istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiotowe zamówienie, tak na rynku lokalnym jak i krajowym, o określonych normach technicznych i ustalonych standardach jakościowych przeciętnych w danej branży oraz charakteryzująca się małym stopniem złożoności przedmiotu zamówienia, polegająca na systematycznym utrzymaniu porządku w budynkach i na terenach przyległych, administrowanych przez Zamawiającego. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 213.500,80 zł tj. 53.114,93 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (podstawa prawna).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa systemu do planowania i leczenia stereotaktycznego
- Dostawa aparatury medycznej - Aparatu do tlenoterapii z wysokim przepływem
- Przeprowadzenie kursu ,,Spawania metodą MAG-135" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych, poziomych, rolet wewnętrznych i zewnętrznych wraz z montażem
- Przebudowa nawierzchni chodnika w ciągu ul. Chorzowskiej w Katowicach
- Modernizacja schodów terenowych w rejonie ul. Sokolskiej 51 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa dozorowania, sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
- "Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025"
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon V
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon IV
- Letnie utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Bytomia z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.