Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Jarosław: WYPOSAŻENIE HOTELU TURKUS
Numer ogłoszenia: 263887 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 621 56 58, faks 0-16 621 56 58 wew. 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE HOTELU TURKUS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia hotelu TURKUS. Dostawa wyposażenia hotelu obejmuje 21 pakietów asortymentowych, które stanowią odrębne części zamówienia: CZĘŚĆ I - Meble - dostawa i montaż 39100000-3 CZĘŚĆ II - Oświetlenie - dostawa i montaż 31500000-1 CZĘŚĆ III - Komputer, oprogramowanie - dostawa, montaż, instalacja opr. 30200000-1 CZĘŚĆ IV - Sejf hotelowy - dostawa 44421300-0 CZĘŚĆ V - Łóżko hotelowe - dostawa i montaż 39143110-0, 39143112-4 CZĘŚĆ VI - RTV AGD - dostawa i montaż 32300000-6; 39220000-0 ; 32429000-6 CZĘŚĆ VII - Dostawka pokojowa - dostawa 39143110-0 CZĘŚĆ VIII - Szafy wnękowe i płyty meblowe - dostawa i montaż 39100000-3 CZĘŚĆ IX - Pościel hotelowa - dostawa 39500000-7 CZĘŚĆ X - Wieszak hotelowy - dostawa 39136000-4 CZĘŚĆ XI - Karnisze - dostawa i montaż 44115810-0 CZĘŚĆ XII - Firany i zasłony - dostawa 39515100-6 CZĘŚĆ XIII - Wykładziny łazienkowe - dostawa 44112200-0 CZĘŚĆ XIV - Akcesoria łazienkowe - dostawa i montaż 44410000-7 CZĘŚĆ XV - Ręczniki hotelowe - dostawa 39514100-9 CZĘŚĆ XVI - Wyposażenie brudownika - dostawa i montaż 39100000-3; 42716120-5; 34912000-3, 39136000-4 CZĘŚĆ XVII - Elementy dekoracyjne - dostawa 39298900-6 CZĘŚĆ XVIII - Odkurzacz - dostawa 42999000-5 CZĘŚĆ XIX - Szorowarka - dostawa 42999000-5 CZĘŚĆ XX - Monitoring, sieć TV - dostawa i montaż m 32234000-2; 30200000-1 CZĘŚĆ XXI - Regał drewniany - dostawa i montaż 39100000-3 CZĘŚĆ XXII - Krzesła drewniane, tapicerowane - dostawa 39110000-6 CZĘŚĆ XXIII - Komplet wypoczynkowy - dostawa 39143110-0.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku pozostania środków. Zamówienie może obejmować elementy wyposażenia Hotelu TURKUS.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 44.42.13.00 - Sejfy 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.31.12 - Materace 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 32.42.90.00 - Sprzęt sieci telefonicznej 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 44.11.58.10 - Karnisze do zasłon i żabki 39.51.51.00 - Zasłony 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.51.41.00 - Ręczniki 42.71.61.20 - Pralki 34.91.20.00 - Wózki bagażowe 39.29.98.00 - 39.29.98.00 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Jarosławiu, ul. Sikorskiego 5, 37-500 Jarosław - budynek administracji..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 09:00, miejsce: w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Jarosławiu, ul. Sikorskiego 5, 37-500 Jarosław - budynek administracji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1716R Makowisko-Bobrówka w m. Bobrówka
- Odbudowa drogi powiatowej Nr 1779R w m. Kramarzówka - Obucz
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1712R Ryszkowa Wola -Korzenica w m. Korzenica
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Jarosławia 4 części - ul. Spacerowa/Wspólna; ul. Górnoleżajskiej; ul. Batalionów Chłopskich; ul. Kulkowej.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1785R Boratyn - Zamiechów w miejscowości Dobkowice poprzez budowę chodnika
- Remont instalacji klimatyzacji w budynku synagogi w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Drzewnych w Radomsku
- DOSTAWA SPRZĘTU, URZĄDZEŃ I MEBLI W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Modernizacja systemu nagłośnieniowego Sceny Foyer II piętra w budynku głównym Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu - etap II
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Goniądz - ETAP II
- "Zakup sprzętu i oprogramowania"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.