eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › WYPOSAŻENIE HOTELU TURKUS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Jarosław: WYPOSAŻENIE HOTELU TURKUS
Numer ogłoszenia: 263887 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 621 56 58, faks 0-16 621 56 58 wew. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE HOTELU TURKUS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia hotelu TURKUS. Dostawa wyposażenia hotelu obejmuje 21 pakietów asortymentowych, które stanowią odrębne części zamówienia: CZĘŚĆ I - Meble - dostawa i montaż 39100000-3 CZĘŚĆ II - Oświetlenie - dostawa i montaż 31500000-1 CZĘŚĆ III - Komputer, oprogramowanie - dostawa, montaż, instalacja opr. 30200000-1 CZĘŚĆ IV - Sejf hotelowy - dostawa 44421300-0 CZĘŚĆ V - Łóżko hotelowe - dostawa i montaż 39143110-0, 39143112-4 CZĘŚĆ VI - RTV AGD - dostawa i montaż 32300000-6; 39220000-0 ; 32429000-6 CZĘŚĆ VII - Dostawka pokojowa - dostawa 39143110-0 CZĘŚĆ VIII - Szafy wnękowe i płyty meblowe - dostawa i montaż 39100000-3 CZĘŚĆ IX - Pościel hotelowa - dostawa 39500000-7 CZĘŚĆ X - Wieszak hotelowy - dostawa 39136000-4 CZĘŚĆ XI - Karnisze - dostawa i montaż 44115810-0 CZĘŚĆ XII - Firany i zasłony - dostawa 39515100-6 CZĘŚĆ XIII - Wykładziny łazienkowe - dostawa 44112200-0 CZĘŚĆ XIV - Akcesoria łazienkowe - dostawa i montaż 44410000-7 CZĘŚĆ XV - Ręczniki hotelowe - dostawa 39514100-9 CZĘŚĆ XVI - Wyposażenie brudownika - dostawa i montaż 39100000-3; 42716120-5; 34912000-3, 39136000-4 CZĘŚĆ XVII - Elementy dekoracyjne - dostawa 39298900-6 CZĘŚĆ XVIII - Odkurzacz - dostawa 42999000-5 CZĘŚĆ XIX - Szorowarka - dostawa 42999000-5 CZĘŚĆ XX - Monitoring, sieć TV - dostawa i montaż m 32234000-2; 30200000-1 CZĘŚĆ XXI - Regał drewniany - dostawa i montaż 39100000-3 CZĘŚĆ XXII - Krzesła drewniane, tapicerowane - dostawa 39110000-6 CZĘŚĆ XXIII - Komplet wypoczynkowy - dostawa 39143110-0.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku pozostania środków. Zamówienie może obejmować elementy wyposażenia Hotelu TURKUS.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 44.42.13.00 - Sejfy 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.31.12 - Materace 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 32.42.90.00 - Sprzęt sieci telefonicznej 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 44.11.58.10 - Karnisze do zasłon i żabki 39.51.51.00 - Zasłony 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.51.41.00 - Ręczniki 42.71.61.20 - Pralki 34.91.20.00 - Wózki bagażowe 39.29.98.00 - 39.29.98.00 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Jarosławiu, ul. Sikorskiego 5, 37-500 Jarosław - budynek administracji..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 09:00, miejsce: w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Jarosławiu, ul. Sikorskiego 5, 37-500 Jarosław - budynek administracji..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.