To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Rzeszów: WYKONYWANIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WOKÓŁ BUDYNKÓW WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W RZESZOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 4 i 4A
Numer ogłoszenia: 263882 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310403 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie, ul. Kraszewskiego 4a, Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86 04 500, faks 017 86 04 501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WOKÓŁ BUDYNKÓW WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W RZESZOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 4 i 4A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) codzienne sprzątanie pomieszczeń polegające na: - myciu posadzek i schodów z płytek klinkierowych, terakotowych i granitu z użyciem środków chemicznych, - odkurzeniu wykładzin, dywanów ( w razie potrzeby na mokro), - starciu kurzu z mebli, kaloryferów, parapetów i innych przedmiotów, opróżnieniu koszy na śmieci oraz pojemników w niszczarkach dokumentów, - mycie drzwi przeszklonych aluminiowych, - wynoszenie śmieci do kontenerów i wymiana worków foliowych w koszach i niszczarkach, - zmyciu podłóg i ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, - umyciu, czyszczeniu i dezynfekcji sedesów i muszli klozetowych, umywalek, oraz innych urządzeń sanitarnych, - myciu luster, - na bieżąco uzupełnianie środków dezodorujących - odświeżaczy powietrza w WC, - na bieżąco uzupełnianie mydła w dozownikach, lub wymiana wkładów z płynami w dozownikach, - na bieżąco uzupełnienie wkładów zapachowych w elektrycznych odświeżaczach powietrza - w 4 pokojach - na bieżąco uzupełnianie papieru toaletowego (papier biały dwu warstwowy), - na bieżąco uzupełnianie ręczników papierowych w dozownikach, a w pomieszczeniach socjalnych ręczników kuchennych, - udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środków chemicznych) - mycie barierek, poręczy, oraz pozostałego wyposażenia, - utrzymanie w należytym porządku schodów zewnętrznych budynków przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A, chodników i ciągów komunikacyjnych wokół obiektów, dojazdu do windy samochodowej. W okresie zimowym odśnieżanie chodników od strony ulicy Kraszewskiego, dojazdu do windy samochodowej, oraz pomieszczenia z koszem na śmieci, usuwanie oblodzeń dachów i ciągów komunikacyjnych przy użyciu środków chemicznych, - pranie, prasowanie i wymiana ścierek w pomieszczeniach socjalnych, - mycie ciągów komunikacyjnych pieszych i dla samochodów w garażu podziemnym sprzętem mechanicznym, oraz sprzątanie windy samochodowej, b) 1 x w tygodniu - dokładne czyszczenie i pielęgnacja roślin sztucznych wewnątrz budynku, - czyszczenie i konserwacja drzwi drewnianych środkami chemicznymi do drewna, - odkurzanie, czyszczenie krzeseł, foteli, siedzisk, - konserwacja mebli skórzanych środkami do skóry, - czyszczenie posadzek z parkietu środkiem Cleaner, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek) - konserwowanie posadzek z parkietu środkiem Freshen Up, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek) - sprzątanie pomieszczeń magazynowych (piwnice) i archiwum polegające na odkurzaniu i zmyciu na mokro podłóg i posadzek, c) 1x w miesiącu mycie 17 szt. lodówek w pomieszczeniach socjalnych, biurowych i salach narad. d) Mycie okien otwieranych od wewnątrz i na zewnątrz, elewacji szklanej i z aluminium w miesiącu : marzec, lipiec, wrzesień. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac na zewnątrz, wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie tylko prace od środka budynku, prace niewykonane do wykonania w innym uzgodnionym terminie. e) Czyszczenie w miesiącu marcu i sierpniu wszystkich lamp oświetleniowych w pokojach i na ciągach komunikacyjnych, w razie potrzeby też klosze od wewnątrz. f) wymiana pościeli w pokojach gościnnych po zakończonym pobycie gości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 240000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKAREM Sp.z o.o., ul. 1-go Sierpnia 34, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8500 zł miesięcznie
- Oferta z najniższą ceną: 8500 zł miesięcznie oferta z najwyższą ceną: 9100 zł miesięcznie
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Odnowienie licencji urządzenia FortiGate UTM 100E na okres 1 roku, licencja Enterprise.
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku nr 1 oraz budynku nr 2 w Wysokiej Głogowskiej (zamówienie z podziałem na 2 części)
- "Rekrutacja kandydatów na kierunek English Division of Medicine"
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.