eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-DobrzyńCałodobowe świadczenie usług specjalistycznego transportu sanitarnego trzema ambulansami (karetkami) sanitarnymi z kierowcą, bez zespołu ratownictwa medycznego, spełniającymi standardy przewidziane w ustawie o państwowym ratownictwie medycznym, wymogi Ministerstwa Zdrowia we wszystkie dni tygodnia, także w niedziele , święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Golub-Dobrzyń: Całodobowe świadczenie usług specjalistycznego transportu sanitarnego trzema ambulansami (karetkami) sanitarnymi z kierowcą, bez zespołu ratownictwa medycznego, spełniającymi standardy przewidziane w ustawie o państwowym ratownictwie medycznym, wymogi Ministerstwa Zdrowia we wszystkie dni tygodnia, także w niedziele , święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.
Numer ogłoszenia: 26387 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , dr. J. G. Koppa 1E, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6832291 do 93, faks 056 6832205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgolub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy w formie spółki kapitałowej, w rozumieniu ustawy o działalności.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe świadczenie usług specjalistycznego transportu sanitarnego trzema ambulansami (karetkami) sanitarnymi z kierowcą, bez zespołu ratownictwa medycznego, spełniającymi standardy przewidziane w ustawie o państwowym ratownictwie medycznym, wymogi Ministerstwa Zdrowia we wszystkie dni tygodnia, także w niedziele , święta oraz dni ustawowo wolne od pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca świadczyć będzie usługi w zakresie transportu sanitarnego specjalistycznymi środkami transportu lądowego na rzecz Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu: - ambulansem przewozowym typ A2 - ambulansem podstawowym typ B - ambulansem specjalistycznym typ C Do świadczenie przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany jest posiadać specjalistyczny środek transportu lądowego spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, zgodnie z art. 161b ust. 2 Ustawy z dnia 27.08.2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2008.164.1027 ze zm.). Środek transportu Wykonawcy musi spełniać normę PN-EN 1789:A1 2011 Pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie -ambulanse drogowe . Wykonawca zobowiązany jest dysponować taką ilością środków transportu sanitarnego , aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usługi, a rok produkcji tych środków transportu nie może być wcześniejszy niż : - ambulans przewozowy typ A2 -2008 rok - ambulans podstawowy typ B -2008 rok - ambulans specjalistyczny typ C -2011 rok - Wykonawca oświadcza, że w zakresie prowadzonej działalności i realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zarówno Wykonawca, jak i osoby którymi posłużył się do wykonania przedmiotowego zamówienia, spełnia warunki określone w : a) Ustawie z dnia 8 września 2006 roku o państwowym ratownictwie medycznym (tekst jedn. Dz. U. 2013 r., poz. 757) ; b) Ustawie z dnia prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) - w zakresie warunków jakim powinny odpowiadać karetki, w myśl przedmiotowej ustawy będące samochodami uprzywilejowanymi; c) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. 2013 r., poz. 951 z późn. zm.) - w zakresie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać karetki; d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013 roku w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. 2013 r., poz. 1176) - w zakresie wymogów jakie powinien spełniać pojazd medyczny. e) W załączniku nr 3 do Zarządzenia 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 roku w zakresie opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ. - Wykonawca spełnia wymagania przewozowego środka transportu określone w załączniku nr 1-2 do SIWZ. - Wykonawca gwarantuje, że środki transportu wyposażone są w sprzęt medyczny i aparaturę zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie oraz posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) oraz zobowiązuje się (na każde żądanie Zamawiającego) do przedłożenia ich w terminie 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. - Wykonawca gwarantuje, że dysponuje osobami posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia i zobowiązuje się (na każde żądanie Zamawiającego) do przedłożenia ich w terminie 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. - Zamawiający wymaga, aby kierowcy ambulansu przewozowego i podstawowego posiadali przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy, a kierowcy ambulansu specjalistycznego kwalifikacje ratownika medycznego - będzie wchodził w skład zespołu ratownictwa medycznego Zamawiającego. - Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posłużył się do wykonania przedmiotu zamówienia, jak za własne działania i zaniechania. - Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia z zachowaniem należytej staranności, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykupił pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów, za pomocą których będzie wykonywał przedmiot niniejszego zamówienia. - Zamawiający wymaga, żeby pojazdy sanitarne, którymi wykonawca posłuży się do wykonania niniejszego przedmiotu umowy były oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia i pokrycia kosztów bieżącego eksploatowania, serwisu, wszelkiego rodzaju napraw (w tym wyposażenia) oraz mycia i dezynfekcji pojazdów, którymi posłuży się do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię karty charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej preparatu używanego do dezynfekcji. - Pojazdy Wykonawcy muszą być wyposażone w urządzenia nadawczo-odbiorcze pracujące w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej, wykorzystujące zakres częstotliwości przewidzianych do użytkowania przez jednostki służby zdrowia. - Umundurowanie kierowcy w czasie pełnienia dyżuru zgodne z Ustawą o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przepisami wykonawczymi (tekst jedn. Dz. U. 2013 r., poz. 757). - Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi aparatury i sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu pojazdów. -Wykonawca doposaży sprzęt służący do transportowania osób w komplety pasów bezwładnościowych. - Wykonawca zapewni miejsce i uchwyty mocujące do aparatury i sprzętu będącego na wyposażeniu ambulansów z możliwością ich eksploatacji w czasie jazdy. - Pojazdy Wykonawcy winny posiadać aktualne świadectwo homologacji (Dz.U. z 2013 roku, poz. 407.) - Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ważnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej obejmującej szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w rozumieniu Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz.U. z 2013 r. poz. 217 z późn. zm.),.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień- art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy dokument, potwierdzający że jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą w rozumieniu Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej ( Dz.U z 2013 r. poz. 217 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę transportu sanitarnego o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie przedłożonego oświadczeni z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: a) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) zmiany wynikają wyłącznie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę i od niego niezależnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgolub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. 87-100 Golub-Dobrzyń, ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1E.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. 87-100 Golub-Dobrzyń, ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1E.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.