eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuliszkówRewaloryzacja centrum miejscowości Tuliszków - Remont południowej części pl. Wolności w zakresie nawierzchni jezdni i chodników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Tuliszków: Rewaloryzacja centrum miejscowości Tuliszków - Remont południowej części pl. Wolności w zakresie nawierzchni jezdni i chodników
Numer ogłoszenia: 263860 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213184 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, tel. 063 2793116, faks 063 2892105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja centrum miejscowości Tuliszków - Remont południowej części pl. Wolności w zakresie nawierzchni jezdni i chodników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych pn. Rewaloryzacja centrum miejscowości Tuliszków - Remont południowej części pl. Wolności w zakresie nawierzchni jezdni i chodników 2. Zakres zadania obejmuje: a) Remont nawierzchni asfaltowych w południowej części placu - jezdnia z nawierzchni asfaltowej warstwa ścieralna standard 1 gr 4 cm ~ 1152,00 m2, b) Wymiana nawierzchni brukowych w południowej części placu - chodniki z kostki brukowej ~ 464,77m2 c) Wykonanie schodów, d) Nasadzenie krzewów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią a) Dokumentacja projektowa, b) Przedmiar robót c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Materiały rozbiórkowe oraz powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. Zastosowane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz SSTWiORB szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zaproponowane produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania posiadają parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i SSTWiORB. 7. W celu oceny równoważności zaoferowanych urządzeń, wykonawca dołączy do oferty zgodnie z rozdziałem X pkt 5 SIWZ - opis rozwiązań równoważnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński, ul. Królowej Marysieńki 12, 62-510 Konin, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230091,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154010,05

  • Oferta z najniższą ceną: 154010,05 / Oferta z najwyższą ceną: 185758,67

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.