eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa serwerów, UPS oraz elementów do rozbudowy serwerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-07

POZYCJA 26372

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa serwerów, UPS oraz elementów do rozbudowy serwerów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, do kontaktów: Ewa Więcek, Agnieszka Żak, Grzegorz Krawczyk, ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2988460, 2988465, fax 012 2988451, e-mail: nfz@nfz-krakow.pl, www.nfz-krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, w sprawach formalnych: Ewa Więcek, Agnieszka Żak, w sprawach przedmiotu zamówienia: Grzegorz Krawczyk, ul. Racławicka 56a, 30-017 Kraków, woj. małopolskie, tel. w sprawach formalnych 012 2988465, 2988460, w sprawach przedmiotu zamówienia: 012 2988289, fax 012 2988451, e-mail: nfz@nfz-krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, Ewa Więcek, Agnieszka Żak, ul. Racławicka 56a, 30-017 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2988465, 2988460, fax 012 2988451. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, Ewa Więcek, Agnieszka Żak, ul. Racławicka 56a, 30-017 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2988465, 2988460, fax 012 2988451. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwerów, UPS oraz elementów do rozbudowy serwerów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część A: Dostawa 1 sztuki serwera głównego oraz 1 sztuki serwera dodatkowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem. Część B: Dostawa 1 sztuki zasilacza awaryjnego z podtrzymaniem oraz filtrowaniem napięcia (UPS). Część C: Dostawa elementów /dysków/ do rozbudowy serwerów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków, ul. Józefa 21. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) Oryginalny kod CPV: 30.23.60.00 - Osprzęt telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.25.70.00 - System obrazowania i archiwizowania Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część A: Dostawa 1 sztuki serwera głównego oraz 1 sztuki serwera dodatkowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem. Część B: Dostawa 1 sztuki zasilacza awaryjnego z podtrzymaniem oraz filtrowaniem napięcia (UPS). Część C: Dostawa elementów /22 sztuki dysków/ do rozbudowy serwerów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota wadium 10 000 zł w tym: Część A: 9 300 zł Część B: 100 zł Część C: 600 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata należnego wynagrodzenia nastąpi przelewem na konto wykonawcy podane na fakturze w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego, pod warunkiem protokolarnego odebrania przedmiotu zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz wykonawcy którzy są autoryzowanym partnerem producenta sprzętu i oprogramowania, będącego przedmiotem zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.1.2 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.1.3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.1.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest autoryzowanym partnerem producenta sprzętu i oprogramowania, będącego przedmiotem zamówienia - dotyczy części A. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MOW WA II 391-6/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.07.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: przesłanie dokumentów zamówienia za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.07.2005, godzina 10:30, Kraków, ul. Racławicka 56a, pok. nr 32.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.05.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00, 30.23.31.41, 30.23.60.00, 30.25.70.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr A Dostawa serwerów Dostawa serwera głównego i serwera dodatkowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem. 3) Zakres lub wartość: Dostawa, montaż i uruchomienie 1 sztuki serwera głównego oraz 1 sztuki serwera dodatkowego z systemem operacyjnym klasy UNIX, macierzą dyskową, systemem zarządzania archiwizacją, switchem światłowodowym /2 sztuki/. Wykonawca zapewni szkolenie w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedstawionym w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr B Dostawa UPS Dostawa 1 sztuki zasilacza awaryjnego z podtrzymaniem oraz filtrowaniem napięcia (UPS). 3) Zakres lub wartość: Dostawa, montaż i uruchomienie 1 sztuki zasilacza awaryjnego z podtrzymaniem oraz filtrowaniem napięcia (UPS) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.71. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr C Dostawa elementów do rozbudowy serwerów Dostawa dysków do rozbudowy istniejących serwerów. 3) Zakres lub wartość: 22 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.