Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: sukcesywne dostawy artykułów biurowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prokuratura Okręgowa, do kontaktów: Ewa Stefańska, Łucja Ożóg, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3212058, fax 058 3212058, e-mail: kontakt@prokuratura.gda.pl, wwwprokuratura.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy artykułów biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 99 artykułów biurowych w tym: - papier kserograficzny, - tonery i bębny do drukarek oraz tonery do kserokopiarek, - inne artykuły biurowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, Prokuratury Rejonowe w Gdańsku i Gdyni. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: Cz.I - 2.912,-, cz.II - 4.512,-, cz. III - 1.318,-. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz dodatkowe warunki i wymagania określone w Specyfikacji Isttonych Warunków Zamówienia, na potwierdzenie których należy złożyć stosowne wymagane dokumenty i oświadczenia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.07.2005, cena - 10.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2005, godzina 10:00, Prokuratura Okręgowa ul. Wały Jagielleońskie 36 80-853 Gdańsk /sala konferencyjna I piętro/.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi urządzeń uzdatniania wody basenu w kompleksie krytej pływalni AWFiS w Gdańsku
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Portu Czystej Energii Sp. z o. o.
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





