Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Olszanka: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA TECHNOLOGICZNEGO - bloku żywieniowego świetlicy szkolnej w PRZYLESIU
Numer ogłoszenia: 263667 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanka , 49-332 Olszanka, woj. opolskie, tel. 077 4129683.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA TECHNOLOGICZNEGO - bloku żywieniowego świetlicy szkolnej w PRZYLESIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia technologicznego bloku żywieniowego świetlicy szkolnej w nowo wybudowanej hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Przylesie 135 b 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości poszczególnych elementów wyposażenia znajdują się z Wykazie wyposażenia technologicznego - formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast ich rozmieszczenie przedstawia Projekt technologii bloku żywieniowego, załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia ; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia i nie spełnia-, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt.1 oraz w formie określonej w części VII SIWZ ; 1) ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, w przypadku podmiotów występujących wspólnie - ofertę składa Pełnomocnik, 2) wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 2 do SIWZ w przypadku podmiotów występujących wspólnie - kosztorys ofertowy składa Pełnomocnik 3) oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 4 do SIWZ w przypadku podmiotów występujących wspólnie - oświadczenie składa Pełnomocnik b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznaczniez przedłożonych wpisów- odpisów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę, a w przypadku spółek cywilnych dołączyć umowę spółki) w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy (konsorcjanci). 4) w sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w części III pkt. 3 SIWZ. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców - art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja ) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum) 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje 3) wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone -za zgodność z oryginałem - przez pełnomocnika 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt.1 oraz w formie określonej w części VII SIWZ ; 1) ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, w przypadku podmiotów występujących wspólnie - ofertę składa Pełnomocnik, 2) wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 2 do SIWZ w przypadku podmiotów występujących wspólnie - kosztorys ofertowy składa Pełnomocnik 3) oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 4 do SIWZ w przypadku podmiotów występujących wspólnie - oświadczenie składa Pełnomocnik b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wpisów- odpisów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę, a w przypadku spółek cywilnych dołączyć umowę spółki) w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy (konsorcjanci). 4) w sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w części III pkt. 3 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszanka
Olszanka 16
49-332 Olszanka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszanka Olszanka 16 49-332 Olszanka Pokój Nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OLSZANKA
więcej: przetargi OLSZANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia do żłobka, w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Utworzenie mieszkania treningowego dla osoby ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności przy ul. Cieszkowskiego 17 w Gnieźnie
- ,, Wyposażenie żłobka i przedszkola w meble, urządzenia i sprzęt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposażenie kuchni i bloku żywieniowego"
- Dostawa sprzętu AGD
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.