Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Zabrze: Dostawa jednorazowych zestawów do termoregulacji
Numer ogłoszenia: 263588 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Chorób Serca , ul. M. Curie-Skłodowskiej 9, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733668, faks 32 2717654, 3733668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych zestawów do termoregulacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 42 szt. jednorazowych zestawów do termoregulacji zawartych w Pakiecie nr 1 do aparatu THERMO-GARD XP szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie jest wymagane
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
czy załączono do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
czy załączono do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
czy załączono do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
czy załączono do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówieni przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały : 1) Wypełniony , podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną ) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1. 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5. 3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 6 . 4) Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowane zestawy będące przedmiotem zamówienia (spr. nr 117/EZP/14) do obrotu na terenie Polski oraz gotowości dostarczenia tego dokumentu (w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia) na każde żądanie zamawiającego. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do dokonania prezentacji przedmiotu zamówienia zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę w terminie 3 dni od powzięcia wiadomości o takiej potrzebie. Prezentacja polegać będzie na sprawdzeniu parametrów przedmiotu zamówienia z wymogami specyfikacji i zastosowaniu materiałów w warunkach Sali operacyjnej . Brak prezentacji lub niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. Z prezentacji zostanie sporządzony protokół.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą wystąpić jedynie w drodze pisemnego aneksu. 2. W przypadku braku możliwości dostawy zestawów z załącznika Pakiet nr 1 Dostawca winien zgłosić niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu i przedstawić możliwość dostawy innych cewników o parametrach co najmniej takich jak cewniki z załącznika Pakiet nr 1. Zamawiający ma prawo do decyzji czy wyrazi zgodę na dostarczania innych implantów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny w przypadku zmiany polityki cenowej przez producenta lub Dostawcę. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania w ramach umowy produktów spełniających wymagania SIWZ lecz o parametrach lepszych niż produkty z załącznika Pakiet nr 1. Produkty takie będą dostarczane po uprzedniej zgodzie wyrażonej przez Zamawiającego po cenie określonej w niniejszej umowie bądź niższej. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia wartości przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności mających niekorzystnych wpływ na sytuacje ekonomiczną szpitala lub zmianę technik zabiegowych . 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku niewykorzystania całości przedmiotu umowy w okresie jej trwania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze administracja pok.2B6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze administracja pok.2B6..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 11/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY OPATRUNKÓW I PIELUCHOMAJTEK
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Przygotowanie posiłków w stołówce Szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 i wychowanków Przedszkola nr 2 w Zabrzu.
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - TEZEPELUMABUM
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
- Zakup i Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- SZP.221-6.2024 Zakup i dostawa noszy do transportera wraz z usługą wykonania przeglądu technicznego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.