To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-06
Kalisz: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Interwencyjnego Domu Dziecka w Ostrowie Kaliskim
Numer ogłoszenia: 263580 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131199 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Interwencyjnego Domu Dziecka w Ostrowie Kaliskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Interwencyjnego Domu Dziecka w Ostrwie Kaliskim 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1)robót budowlanych dotyczących budynku Interwencyjnego Domu Dziecka (budynek sklasyfikowany w PKOB w klasie 1130), obejmujących m.in.: - roboty rozbiórkowe i wykonanie ścian działowych, - wykonanie tynków wewnętrznych, - wykonanie posadzek, - roboty malarskie, - montaż stolarki wewnętrznej, - instalacje sanitarne, - instalację oddymiania, - instalacje elektryczne i oświetlenie, 2) robót budowlanych dotyczących budynku gospodarczego z kotłownią (m.in. w zakresie: okładzin stropów, posadzek, tynków, robót malarskich i stolarski wewnętrznej) oraz zagospodarowania terenu (chodniki i opaski, ogrodzenie, obiekty małej architektury). 3.Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 1)45000000-7 - Roboty budowlane 2)45442100-8 - Roboty malarskie 3)45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4. Zamawiający określa następujące warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1)zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 2)Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego, 3) Wykonawca wykona prace objęte przedmiotem zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów, 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów, 6)do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość. Zamawiający informuje jednocześnie, że wskazane w dokumentacji i opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów lub urządzeń, ich oznaczenia oraz ewentualne nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do siwz. 7)Wykonawca jest zobowiązany usunąć gruz i odpady powstałe w czasie realizacji robót z terenu placu budowy i unieszkodliwić lub złożyć w miejscu przeznaczonym na składowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21), 8) prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie placu robót, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt, 9) Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie robót, a po zakończeniu robót usunie poza teren robót wszelkie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren robót czysty i nadający się do użytkowania, 10)od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia, 11)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 12)wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami Prawa Budowlanego oraz przepisami BHP, 13) szczegółowy zakres robót składających się na przedmiot zamówienia jest opisany w kosztorysach ofertowych (załącznik nr 6 do siwz).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PBA DEVELOPER Sp. z o.o., ul. Parczewskiego 9A, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345988,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369129,84
Oferta z najniższą ceną: 369129,84 / Oferta z najwyższą ceną: 473759,21
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
- Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia na osiedlu Sulisławice w Kaliszu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.