To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-05-09
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: Odczynniki i materiały zużywalne do oznaczania immunofenotypu komórek krwi Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, do kontaktów: Krystyna Sobczak, ul. Chocimska, 00-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8497331, fax 022 8497331, e-mail: zaopat@ihit.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.ihit.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 43 poz. 14429 z 26.02.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 105990,66 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odczynniki i materiały zużywalne do oznaczania immunofenotypu komórek krwi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Chocimska 5, 00-957 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania immunofenotypu komórek krwi 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: 1 Nazwa: zadanie nr 1. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.03.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dako Polska sp. z o.o., Świętojańska 134, 81-404 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 661-18-79, fax 058 661-33-90, e-mail: biuro@dako.com. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 182944.65 Oferta z najniższą ceną: 182944.65 / oferta z najwyższą ceną: 182944.65 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.03.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comesa Polska sp. z o.o., Wolińska 4, 03-699 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022 336-18-00, fax 022 336-18-72, e-mail: comesa.polska@comesa.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 61500.00 Oferta z najniższą ceną: 61500.00 / oferta z najwyższą ceną: 61500.00 Waluta: PLN Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.03.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALAB sp. z o.o., Przasnyska 6A, 01-756 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022349-60-10, fax 022 349-60-33, e-mail: alab@alab.com.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 10492.00 Oferta z najniższą ceną: 10492.00 / oferta z najwyższą ceną: 10492.00 Waluta: PLN Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.03.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comesa Polska sp. z o.o., Wolińska 4, 03-699 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022 336-18-00, fax 022 336-18-72, e-mail: comesa.polska@comesa.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 16400.00 Oferta z najniższą ceną: 16400.00 / oferta z najwyższą ceną: 16400.00 Waluta: PLN Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.03.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diag-Med Grażyna Konecka, Ryżowa 51, 02-495 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022 838-97-23, fax 022838-97-32, e-mail: biuro@diag-med.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 99504.30 Oferta z najniższą ceną: 99504.30 / oferta z najwyższą ceną: 99504.30 Waluta: PLN Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.03.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diag-Med Grażyna Konecka, Ryżowa 51, 02-495 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022 838-97-23, fax 022 838-97-32, e-mail: biuro@diag-med.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 38803.10 Oferta z najniższą ceną: 38803.10 / oferta z najwyższą ceną: 38803.10 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH POLIETYLENOWYCH
- Dostawa pojemników na odpady w ramach programu "Poprawa jakości systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie związku miast i gmin dorzecza Parsęty"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





