eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczew › Budowa gminnej infrastruktury teleinformatycznej w gminie Pszczew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Pszczew: Budowa gminnej infrastruktury teleinformatycznej w gminie Pszczew
Numer ogłoszenia: 263568 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej infrastruktury teleinformatycznej w gminie Pszczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca ma obowiązek zaprojektować i wykonać sieć teleinformatyczną na terenie gminy Pszczew w oparciu o przekazane założenia projektowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia program funkcjonalno-użytkowy będący załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest po opracowaniu projektu przedłożyć kosztorys wykonawczy (suma kosztorysowa musi być zgodna z ryczałtową),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.52.49.00 - 32.52.49.00 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) w terminie do dnia 26.07.2013r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) przynajmniej 1 robotę projektowo - budowlaną obejmującą co najmniej 15 km kanalizacji teletechnicznej - światłowodowej b) przynajmniej 1 robotę projektowo - budowlaną w zakresie budowy masztu radiowego minimum H=20m c) przynajmniej 1 robotę z zakresu bodowy systemu punkt-wielopunkt na bazie technologii WiFi 802.11 a/b/g/n składającego się z przynajmniej 15 punktów dostępowych i kontrolera

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) minimum jedną osobą Kierownika Budowy w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń oraz do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną b) minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia SEP do 1 KVA, lub uprawnienia równoważne c) minimum jedną osobą Projektant z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną d) minimum jedną osobą Projektant z uprawnieniami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji radiowej e) minimum jedną osobą Projektant z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej f) minimum jedną osobą instalator systemów radiowych - uprawnionych i przeszkolonych do pracy na wysokości oraz w polu mikrofalowym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. Zmiana dopuszczalna w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie. Zmiana dopuszczalna o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania, c) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających w sposób znaczący od normy wieloletniej tj. intensywnych, długotrwałych opadów przekraczających normy wieloletnie, silnych, długotrwałych mrozów których skala przekracza normy wieloletnie, określone przez IMGW w Poznaniu uniemożliwiających w sposób istotny wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy. Zmiana dopuszczalna o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, d) natrafienia na niezainwentaryzowane media podziemne, których na etapie opracowania dokumentacji projektowej nie można było zlokalizować, powodujących konieczność zmiany dokumentacji projektowej. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do wykonania zmiany dokumentacji projektowej, e) zgłoszenia roszczeń w postępowaniu sądowym uniemożliwiających realizację zadania w zakresie przewidzianym umową. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do ostatecznego rozstrzygnięcia sporów sądowych, f) wyjątkowo trudnych warunków gruntowo - wodnych, które nie zostały przewidziane w dokumentacji technicznej dla których użyć należy sprzętu specjalistycznego. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do zniwelowania niekorzystnych warunków, g) konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz, h) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz, i) przedłużające się procedury administracyjne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana dopuszczalna o czas przedłużenia się procedur administracyjnych. j) przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, a wynikających z utrudnień w uzyskaniu uzgodnień i materiałów geodezyjnych od organów zewnętrznych. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do uzyskania wymaganych uzgodnień i materiałów geodezyjnych. k) w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego zakończenia niniejszego zamówienia, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. 2) zmiana wynagrodzenia za realizację prac objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana dopuszczalna w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w granicach tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.