To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-16
Ogłoszenie nr 26353 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.
Myszków: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10903
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny
151398497, ul.
Kościuszki
26,
42-300
Myszków, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(34)3132682, faks
(34)3135029, e-mail
zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017.PZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą "Wykonanie prac geodezyjnych" dla niżej wymienionych części: CZĘŚĆ 1: Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary, obejmujące: 1) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego dróg gminnych ulicy Żareckiej wzdłuż działek oznaczonych nr.: 5510, 5830, 10103, część 5834, 5709/2 - obręb Myszków i Żniwnej wzdłuż działki nr 5834 - obręb Myszków. Szacunkowa ilość działek do podziału - 48; 2) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi gminnej ulicy Przyległej wzdłuż działek oznaczonych nr.: 10102, 10106 - obręb Myszków. Szacunkowa ilość działek do podziału - 10; 3) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi gminnej ulicy Okopowej wzdłuż działki nr 2564 - obręb Myszków. Szacunkowa ilość działek do podziału - 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. CZĘŚĆ 2: Wykonanie prac geodezyjnych - podziały, obejmujące: 1) Podział nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (wydzielenie do 5 działek) - wykonanie podziału dla 20 nieruchomości. 2) Wznowienie granic nieruchomości - wykonanie wznowienia dla 4 nieruchomości. 3) Rozgraniczenia nieruchomości - wykonanie rozgraniczenia dla 10 nieruchomości. 4) Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych - wykaz dla 4 nieruchomości. 5) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego - wykaz dla 6 nieruchomości. 6) Podział nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - wykonanie podziału dla 6 nieruchomości. 7) Wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych polegającego na połączeniu działek znajdujących się w jednej księdze wieczystej - wykonanie wykazu dla 2 nieruchomości. 8) Stabilizacja punków granicznych znakami granicznymi dla 15 punktów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71300000-1
Dodatkowe kody CPV:
71355000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59286.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 49000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych - podziały |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113696.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 118900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem butli dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w Żarkach Letnisko przy ul. Kąpielowej 1B"
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej, wody zimnej oraz c.w.u. wraz z cyrkulacją z zachowaniem średnic przepływu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
- REMONT MOSTÓW CZĘŚĆ 1: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. PIŁSUDSKIEGO CZĘŚĆ 2: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. BRZOZOWEJ
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





