Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-24
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oczyszczanie dróg, placów, parkingów i terenów zielonych wywóz odpadów pochodzących z oczyszczania dróg, placów parkingów i terenów zielonych usuwanie śniegu i lodu na terenie będącego w użytkowaniu wieczystym Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 263483 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oczyszczanie dróg, placów, parkingów i terenów zielonych wywóz odpadów pochodzących z oczyszczania dróg, placów parkingów i terenów zielonych usuwanie śniegu i lodu na terenie będącego w użytkowaniu wieczystym Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oczyszczanie dróg, placów, parkingów i terenów zielonych wywóz odpadów pochodzących z oczyszczania dróg, placów parkingów i terenów zielonych usuwanie śniegu i lodu na terenie będącego w użytkowaniu wieczystym Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie 1. Zamiatanie dróg, chodników, parkingów, placów z częstotliwością niezbędną do zapewnienia czystości. 2. Codziennego usuwania odpadów z koszy. 3. Porządkowanie i sprzątanie na bieżąco kratek, wycieraczek sprzed drzwi wejściowych budynków. 4. W razie potrzeby (nie rzadziej niż raz na pół roku) sprzątania rynien odpływowych obiektów Szpitala. 5. Czyszczenia chodników po zimie. 6. Usuwania traw i chwastów z chodników (liczba zabiegów min. 3 w okresie trwania umowy) 7. Bieżącego usuwania śniegu i lodu (poprzez odśnieżania oraz posypywanie piaskiem lub solą) z dróg, chodników, placów, parkingów, pochylni dla osób niepełnosprawnych , schodów na zewnątrz budynku szpitala 8. Zabezpieczenie w piasek, sól do posypywania w okresie zimowym na terenu Szpitala - w razie potrzeby. 9. Usuwanie sopli lodowych, nawisów śniegowych z dachów budynków Zamawiającego - w razie potrzeby po uzgodnieniu z Zamawiającym 10. Pielęgnacji trawników - liczba zabiegów min. 3 w okresie trwania umowy (nawożenie, niszczenie kretowisk), koszenie trawy wg potrzeb -nie rzadziej niż 60 razy w okresie trwania umowy, tereny niezagospodarowane 12 razy w okresie trwania umowy (grabienie i wywóz trawy). 11. Pielęgnacji krzewów i drzew (przycinanie, nawożenie) - liczba zabiegów min.3 zabiegów w trakcie umowy. 12. Posadzenie rocznie 50 szt. drzewek lub krzewów na terenie szpitala. 13. Grabienia liści i ich wywóz.(grabienie wiosenne - liczba zabiegów min 3 w okresie trwania umowy; grabienie jesienne - - liczba zabiegów min 3 w okresie trwania umowy) 14. Zebrania i wywozu na wysypisko o uregulowanym stanie prawnym śmieci odpadów pochodzących z oczyszczania dróg, placów, parkingów, terenów zielonych i koszy. 15. Utrzymywanie czystości na placach z kontenerami na odpady komunalne 16. Odpowiedniej konserwacji tarasu z drewna egzotycznego wewnątrz i zewnątrz ( Patio) budynku Zakładu Radioterapii zgodnie z instrukcją.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie wykonawca jest zobligowany do wykazania, ze a) W przeciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 usługę o wartości min. 300.000,00 PLN. Poprzez pojęcie jednego zamówienia należy rozumieć jedną umowę z wykonawcą. Wartość zamówienia to wartość umowy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz narządzi, wyposażenia Zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniami pozwalającymi wykonać usługę tj. ciągnik z osprzętem do odśnieżania - 2 szt. kosiarki spalinowe - 4 szt. piła do drewna - 1 szt. piła do ścinania żywopłotu - 1 szt. wykaszarka - 1 szt
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - min.2 lata doświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadać opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. sumę ubezpieczenia 300 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP 9. Oświadczenie Wykonawcy, że wodę i energię elektryczna zapewni/nie zapewni we własnym zakresie - nie potrzebne skreślić Wykonawca dołączy Ramowy Harmonogram Prac (od stycznia do grudnia) stanowiącego przedmiot zamówienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Tarnowie i Inspektoratu w Bochni (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Przebudowa kortu tenisowego na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Tarnowcu
- Modernizacja oświetlenia hali poprzez wymianę na lampy LED wraz z zastosowaniem systemu sterowania oświetleniem
- Dostawa używanego pojazdu do odbioru segregowanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- "Budowa drogi rower. przy ul. Nowodąbrowskiej od ul. 16 Pułku Piechoty w kierunku ul. Błonie wraz z przebudową oświetlenia" w ramach zadania pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych na terenie Tarnowa"
- Przebudowa pomieszczeń Konsultacyjnych Poradni Specjalistycznych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu FEMP.05.11-IZ.00-0243/24 pn. Rozwój AOS
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja obiektu rekreacyjnego w miejscowości Papowo Biskupie"
- Przebudowa kortu tenisowego na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Tarnowcu
- Rozbetonowanie Placu Straceń
- Przebudowa drogi w zakresie chodników i miejsc postojowych w ramach zad. pn.: Rozszczelnienie nawierzchni w pasach drogowych - plan nasadzeń drzew i krzewów - Zad. nr 1 - Plac Legionów.
- Zagospodarowanie terenu zielonego w rejonie budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Bałtyckiej 8 we Wrocławiu w ramach projektu WBO nr 71 edycja 2023
- Doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym w Hajnówce II
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.