eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczwykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej oraz montażu zaplecza socjalno-sanitarnego realizowanych na boiskach sportowych w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 na terenie Szkoły Podstawowej nr 63



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Bydgoszcz: wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej oraz montażu zaplecza socjalno-sanitarnego realizowanych na boiskach sportowych w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 na terenie Szkoły Podstawowej nr 63 przy ul. Goszczyńskiego 3 w Bydgoszczy ZP/U-NO/34/08
Numer ogłoszenia: 263459 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, fax. 052 3619151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej oraz montażu zaplecza socjalno-sanitarnego realizowanych na boiskach sportowych w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 na terenie Szkoły Podstawowej nr 63 przy ul. Goszczyńskiego 3 w Bydgoszczy ZP/U-NO/34/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej
- przyłącze wodociągowe,
- kanalizacja sanitarna,
- przyłącze kanalizacji deszczowej
Zadanie II: Wykonanie instalacji elektrycznej :
- zasilanie boiska,
- oświetlenie boiska
Zadanie III: dostawa i montaż typowego kontenera socjalno -sanitarnego łącznie z pergolą, robotami wykończeniowymi i robotami instalacyjnymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.22.30 - Instalowanie szatni 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich pięciu latach zrealizował lub realizuje roboty co najmniej jedną robotę rodzajowo odpowiadającą zamówieniu (ZADANIU) na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tej roboty;
    3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia.
    4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z zakresu wykonywanej roboty budowlanej - w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z potwierdzeniem tych uprawnień.
    5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia.
    6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
    4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP.
    6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów - dotyczy wszystkich ZADAŃ
    a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert .
    b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP.
    2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów - dotyczy wszystkich ZADAŃ.:
    a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (ZADANIA) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów;Wykonawca dostarczy potwierdzenie należytego wykonania każdej z prac, na jakie składa ofertę. Jedno z nich lub wszystkie łącznie muszą odpowiadać wartości przedmiotu zamówienia
    b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu atesty, orzeczenia techniczne, certyfikaty zgodności itp. na wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia
    c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie zał nr. 4 do SIW, (oddzielnie dla poszczególnych ZADAŃ w zależności od rodzaju robót i wymaganych prawem kwalifikacji) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał osobowy do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej jedną osobę posiadającą (dla każdej branży) wymagane uprawnienia i wpisaną na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa
    1) w celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczęnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
    b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Robót Publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przyłącza wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - przyłącza kanalizacji deszczowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Wykonanie instalacji elektrycznej :.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zasilania boiska, - oświetlenia boiska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III:dostawa i montaż typowego kontenera socjalno -sanitarnego łącznie z pergolą, robotami wykończeniowymi i robotami instalacyjnymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i kontaz jednego kontenera w pełi wyposażonego wwymagane przedmiarem instalacje i urzadzenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.21.22.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.