eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzejną dla Pracowni Biologicznej Ochrony Roślin Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Gdańsk: Dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzejną dla Pracowni Biologicznej Ochrony Roślin Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 26339 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276857 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzejną dla Pracowni Biologicznej Ochrony Roślin Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0. 2.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzejną (9 szt.) dla Pracowni Biologicznej Ochrony Roślin Uniwersytetu Gdańskiego, zwanego w dalszej części urządzeniem. 3.Parametry urządzenia: -prędkość obrotowa nie mniej niż 1200 obrotów na minutę, -możliwość płynnej regulacji szybkości obrotów, -objętość płynu (woda): minimalna 10 l, maksymalna 15 l, -średnica powierzchni roboczej minimum 120 mm, - możliwość regulacji temperatury w zakresie od temperatury pokojowej do +330°C; przez temperaturę pokojową należy rozumieć temperaturę +25°C +/- 5°C. , -powierzchnia robocza odporna na działanie żrących chemikaliów. 4.Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim cechom określonym powyżej i musi: 1)być fabrycznie nowy, tzn nieużywany przed dniem dostarczenia, pełnowartościowy i wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5)jeśli przepisy dotyczą, mieć dołączone do sprzętu wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 5.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ, 2)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 3)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 5)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca oświadcza, że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy. 7.Miejscem dostawy jest Pracownia Biologicznej Ochrony Roślin UG, ul. Kładki 24, pok. 53, 80-822 Gdańsk. 8.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. 9.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządza i podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy, który jest podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 10.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 11.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3)braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów, wymienionych w pkt. 8 niniejszego rozdziału. 12.W przypadkach określonych w pkt. 11 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 umowy. 13.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące. 14.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 umowy. 15.Termin realizacji zamówienia: do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALCHEM GRUPA Sp. z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Torun, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8634,60

  • Oferta z najniższą ceną: 8634,60 / Oferta z najwyższą ceną: 18031,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.