Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Radom: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO
W RADOMIU
Numer ogłoszenia: 263341 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu , ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 385 31 00, faks 48 331 84 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W RADOMIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego obejmująca w szczególności: Sprzęt komputerowy - Notebook szt.2 CPV 30213100-6 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 3. Oferowane przedmioty zamówienia winny spełniać poniższe wymogi: 1) być fabrycznie nowe (nieużywane, nieregenerowane i nienaprawiane), wyprodukowane w 2011r., pochodzić z legalnego źródła , być opakowane w oryginalne opakowania producentów, posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta i być oznakowane znakiem CE, 2) spełniać minimalne wymagane parametry techniczne dla poszczególnych asortymentów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, 3) spełniać wszelkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym prawie. 4. Wymienione w jakiejkolwiek części SIWZ nazwy, marki wyrobów lub parametry sugerujące konkretnego producenta nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych urządzeń/wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów: 1) technicznych, co najmniej identycznych z parametrami urządzeń/ wyrobów wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, 2) funkcjonalnych sprzętu (w zakresie zarządzania, obsługi, serwisu) w taki sposób, że będzie on współpracować i będzie w pełni kompatybilny ze sprzętem będącym w posiadaniu Zamawiającego, posiadanym oprogramowaniem oraz zapewni jednolity serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla urządzeń i wyrobów. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia : 1) Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt komputerowy gwarancji na okres nie krótszy niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek, 3) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nie przekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia, 4) w przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego , Wykonawca zapewni: a) usunięcie usterki, odbiór i dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, b) w przypadku braku możliwości usunięcia usterki w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi, do czasu usunięcia usterki ale nie dłużej niż na 30 dni. 5) W razie niemożności usunięcia usterki w terminach o jakich mowa w pkt.4) Wykonawca dostarczy nowy sprzęt wolny od wad. 6) W przypadku stwierdzenia wady ukrytej sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na nowy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia tej wady. 7) Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego zostaną określone w karcie gwarancyjnej załączonej do dostarczonego przez Wykonawcę sprzętu. 8) W przypadku naprawy dysków twardych, gdy zajdzie potrzeba ich wymiany, nośnik magnetyczny uszkodzonego dysku twardego pozostanie w posiadaniu Zamawiającego. 6. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i istotnych postanowieniach umowy oraz w ofercie Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie konkretyzuje ( nie wyznacza szczegółowych warunków) i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje ( nie wyznacza szczegółowych warunków) i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje ( nie wyznacza szczegółowych warunków) i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje ( nie wyznacza szczegółowych warunków) i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje ( nie wyznacza szczegółowych warunków) i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Wykonawca powołujący się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami dotyczącymi tego podmiotu, w takim samym zakresie jaki wymagany jest od Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy w następujących przypadkach: a) zmiany terminu wykonania zamówienia - jeżeli wystąpią nieprzewidziane opóźnienia i niedotrzymanie terminów wynikających z powodu siły wyższej. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego, a których nie można było wcześniej przewidzieć, jak np.: klęski żywiołowe (pożary, powodzie, huragany), zalanie, zamkniecie granic, wojny, mobilizacja, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni, akty prawne organów władzy lub administracji publicznej uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w terminie i inne, b) zmiany ceny brutto - w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym, c) zmiany sposobu zrealizowania przedmiotu umowy - jeżeli nastąpią zmiany obowiązującego prawa powodujące konieczność realizacji przedmiotu umowy przy użyciu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, d) zmiany przedmiotu umowy w przypadku - gdy produkt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku, zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez wykonawcę produkt zamienny posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: - niż produkt będących przedmiotem umowy oraz - niż określone dla zamienianego produktu w SIWZ a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego i z zastrzeżeniem, że nie zmienią się warunki dostawy i warunki gwarancji, a wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/usradom2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
26-600 Radom, ul. Toruńska 3,pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 11:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Radomiu, ul. Toruńska 3, pokój nr 116 (sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie 17/10/2011 godz 11:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic emulsją asfaltową i grysami na terenie miasta Radomia
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- Dostawa sosów i przypraw przetworzonych dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2024.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.