eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypinkurs dla bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Rypin: kurs dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 26323 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, faks 0-54 280-24-79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rypin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kurs dla bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla bezrobotnych - kucharz małej gastronomi - 15 osób.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: posiada uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę w niniejszej Specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione w odpowiedniej kolejności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w postaci C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp. informacji o prowadzeniu szkoleń o tematyce będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi - wskazać nazwę kursu i termin), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; w przypadku gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, oświadczenia Wykonawcy o zapewnieniu bazy zajęć teoretycznych i praktycznych do realizacji kursu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5, wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; jeżeli wykonawca wskaże narzędzia, urządzenia i sprzęty, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu. Zamawiający prosi o nie wymienianie sprzętu (wyposażenia), które nie ma związku z kursem będącym przedmiotem zamówienia i nie będzie wykorzystywany do jego realizacji, a znajduje się na wyposażeniu bazy lokalowej. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), szczegółowy opis bazy zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych z wyszczególnieniem ilości, rodzaju i typu sprzętu (opisać te sale, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których będą uczestnicy kursu rzeczywiście korzystać), szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego wytyczne zawarte w rozdziale III pkt 6, tematykę i liczbę godzin określoną w niniejszej specyfikacji, oświadczenia o ubezpieczeniu osób szkolonych, wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków, oświadczenia o współpracy wykładowców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wzoru zaświadczenia o ukończeniu kursu, zatwierdzony przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca do oferty musi załączyć również preliminarz kosztów szkolenia (koszt szkolenia ogółem, jednostkowy koszt szkolenia, koszt osobogodziny szkolenia), przy czym załączona kalkulacja ceny oferty powinna zawierać w osobnych pozycjach co najmniej: koszt szkolenia, koszty materiałów, koszty eksploatacji, pomieszczeń i sprzętu, koszty ubezpieczenia uczestników szkolenia itd. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Program szkolenia - 10
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
  • 5 - Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.rypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie ul. Nowy Rynek 14 87-500 Rypin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie ul. Nowy Rynek 14 87-500 Rypin pokój nr 4 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs realizowany w ramach projektu pn. Razem po etat Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.