eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Szczecin: Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.
Numer ogłoszenia: 263172 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy tj: a) Komisariat Policji Dąbie, mieszczący się w Szczecinie przy ul. Pomorskiej 15 - część I b) Komisariat Policji w Kaliszu Pomorskim mieszczący się przy ul. Suchowska 5 - część II c) Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim mieszcząca się przy ul. Obrońców Westerplatte 3 - część III 2. Szczegółowy opis ww części przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do siwz nr 3.1, 3.2, 3.3. 3. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia a) Meble muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r ( Dz. U. Nr 148, poz.973 ) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. b) Meble wykonane z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieny E1, drewnopodobnej, odpornej na odbarwienia, odkształcenia, zarysowania i wilgoć, c) Meble przeznaczone do dlugotrwałego użytkowania w obiekcie użyteczności publicznej. d) Blaty biurek, stołów, kontenerów oraz wieńce szaf, szafek wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25 mm. e) Stelaże, korpusy i półki ( z regulacją wysokości w 3 poziomach) wykonane z płyty melaminowanej dwustronnie o grubości 18 mm. f) Wszystkie krawędzie widoczne i niewidoczne występujące w meblach oklejone ABS o grubości 2mm. g) Stoliki i stoły konferencyjne na stelażach metalowych. h) Wysuwane półki na klawiaturę i szuflady na stalowych prowadnicach rolkowych. i) Drzwi na stalowych zawiasach puszkowych samodomykających. j) Plecy szafek HDF minimum 3mm. k) Wszystkie biurka,szafki na stelażach płytowych wyposażone w ślizgacze PCV. l) Uchwyty drzwi i szuflad metalowe łukowe w kolorze satyna, montowane 2-punktowo o rozstawie 130 mm. m) W górnym lewym narożniku blatu wykonać przelotki na kable. n) W szafce pod zlewozmywakiem wycięte otwory w blatach pod zlewozmywaki. o) Tkanina obiciowa musi odpowiadać następującym normom: wytrzymałość na ścieranie, mechacenie, wytrzymałość na rozciąganie, przesuwalność nitek, odporność na światło. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił całkowitej gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Komisariat Policji Dąbie, mieszczący się w Szczecinie przy ul. Pomorskiej 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW BOGMAR Bogdan Pajdowski, ul. Narzędziowa 35, Szczecin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164623,94

  • Oferta z najniższą ceną: 164623,94 / Oferta z najwyższą ceną: 691734,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Komisariat Policji w Kaliszu Pomorskim mieszczący się przy ul. Suchowska 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW BOGMAR Bogdan Pajdowski, ul. Narzędziowa 35, Szczecin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7206,57

  • Oferta z najniższą ceną: 7206,57 / Oferta z najwyższą ceną: 14833,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim mieszcząca się przy ul. Obrońców Westerplatte 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLFORMA - MEBLE Marek Groniewicz, ul. Smolańska 3, Szczecin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8552,19

  • Oferta z najniższą ceną: 8552,19 / Oferta z najwyższą ceną: 11377,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.