eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Usuwanie szkód powodziowych powstałych na potokach Czyżynka w m. Struga , Lubiechowska Woda w m. Świebodzice , Potok F w m. Walim , Piotrówka w m. Żelazno , wał rz. Białej Lądeckiej w m. Radochów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Świdnica: Usuwanie szkód powodziowych powstałych na potokach : Czyżynka w m. Struga , Lubiechowska Woda w m. Świebodzice , Potok F w m. Walim , Piotrówka w m. Żelazno , wał rz. Białej Lądeckiej w m. Radochów
Numer ogłoszenia: 263142 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy , ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, faks 074 852 22 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych powstałych na potokach : Czyżynka w m. Struga , Lubiechowska Woda w m. Świebodzice , Potok F w m. Walim , Piotrówka w m. Żelazno , wał rz. Białej Lądeckiej w m. Radochów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odmulenie i udrożnienie koryta potoków : Czyżynka w m. Struga ( gm. Stare Bogaczowice ) na odc. 2,10 km - część zamówienia - nr 1 , Lubiechowska Woda w m. Świebodzice ( gm. Świebodzice ) na odc. 1,15 km - część zamówienia - nr 2 , Potok F w m. Walim ( gm. Walim ) na odc. 0,03 km - część zamówienia - nr 3 , Piotrówka w m. Żelazno ( gm. Kłodzko ) na odc. 0,35 km- część zamówienia - nr 4 , WP rz. Białej Lądeckiej w m. Radochów ( gm. Lądek Zdrój ) na odc. 0,20 km - część zamówienia - nr 5 . Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie przez Wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów : 1.Złożenie przez Wykonawcę formularza ofertowego ( zał. nr 1 ) . 2.Złożenie przez Wykonawcę oświadczeń ( zał. nr 2 ) , że Wykonawca : spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń , uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego ,podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego. 3. Złożenie przez Wykonawcę szczegółowego kosztorysu ofertowego , sporządzonego na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ( załączniki nr 3-7 ) . 4. Złożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 5. Złożenie potwierdzonej kserokopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 6. Złożenie zestawienia usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) oraz dokumentów potwierdzających ich prawidłowe wykonanie. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców w myśl art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych . Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić pisemnie składając stosowne oświadczenia i dokumenty . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : A. OŚWIADCZENIA : 1. Oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt . 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. Oświadczenie Wykonawcy , że zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń . 3. Oświadczenie Wykonawcy , że uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego . 4. Oświadczenie Wykonawcy , że podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego . B. DOKUMENTY : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( zał. nr 1 ) wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ ( dla każdego z obiektów lub pakietu obiektów objętych postępowaniem odrębnie ) . 2. Potwierdzona kserokopia uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 3. Potwierdzona kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej jak 6-mcy przed upływem terminu składania ofert . 5. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna ) . 6. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień , odroczeń , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy ( pełnomocnictwa , uchwały , umowy spółki itp. ) . W przypadku spółek cywilnych , konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców . 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Dokumenty składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli/a Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 08:30, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica, pok nr 25 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czyżynka w m. Struga ( gm. Stare Bogaczowice ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyżynka w m. Struga ( gm. Stare Bogaczowice ) na odc. 2,10 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lubiechowska Woda w m. Świebodzice ( gm. Świebodzice ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lubiechowska Woda w m. Świebodzice ( gm. Świebodzice ) na odc. 1,15 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Potok F w m. Walim ( gm. Walim ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Potok F w m. Walim ( gm. Walim ) na odc. 0,03 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Piotrówka w m. Żelazno ( gm. Kłodzko ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piotrówka w m. Żelazno ( gm. Kłodzko ) na odc. 0,35 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WP rz. Białej Lądeckiej w m. Radochów ( gm. Lądek Zdrój ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WP rz. Białej Lądeckiej w m. Radochów ( gm. Lądek Zdrój ) na odc. 0,20 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.