eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Remont nawierzchni dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Ostrzeszów: Remont nawierzchni dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 263118 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Ostrzeszów , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7320600, faks 62 7320601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie o nazwie: Remont nawierzchni dróg gminnych - oznaczenie sprawy: KOM.271.7.2013. 2. Przedmiotem jest zamówienia remont nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. 3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: CZĘŚĆ nr 1 zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej - Ostrzeszów, ul. Hurtowa, nr ew. działki 2924/3. Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w Ostrzeszowie - ul. Hurtowej, obejmuje: - Rozebranie istniejących krawężników z ławą i wywozem gruzu do 5 km (380 mb); - Ułożenie krawężników drogowych (15x30) na ławie betonowej (380 mb); - Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm w celu połączenia z nawierzchniami sąsiednich ulic (40 m2); - Ścinka poboczy na szerokości 1 metra przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km (286 m2); - Regulację studzienek kanalizacyjnych (6 szt.); - Regulację wpustu deszczowego ulicznego (1 szt.); - Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej (2 126,60 m2); - Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno bitumiczną grubości 2 cm (50 kg/m2) standard II (2 126,60 m2); - Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej (2 126,60 m2); - Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II (2 126,60 m2). CZĘŚĆ nr 2 zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej - Ostrzeszów, ul. Słoneczna, nr ew. działki 918. Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w Ostrzeszowie - ul. Słonecznej, na odcinku 365 m, obejmuje: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm, grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 5,5 metra, na istniejącej nawierzchni tłuczniowej (2 007,50 m2); - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy tłuczniowej (1 825 m2); - Ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II (1 825 m2); - Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra) (365 m2). CZĘŚĆ nr 3 zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej - Ostrzeszów Pustkowie, nr ew. działki 1109. Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w m. Ostrzeszów Pustkowie, nr ew. dz. 1109, na odcinku 340 m, obejmuje: - Wykonanie koryta w poboczu o śr. głębokości 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o szerokości 1,5 metra, na długości 25 metrów (37,50 m2); - Wykonanie koryta w poboczu o śr. głębokości 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o szerokości 0,5 metra, na długości 100 metrów (50 m2); - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm. grubości 10 cm po zagęszczeniu (87,50 m2); - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm. grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,5 metra na istniejącej nawierzchni tłuczniowej (1 530 m2); - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego (1 360 m2) ; - Ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm, standard II (1 360 m2). CZĘŚĆ nr 4 zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej - Szklarka Przygodzicka, nr ew. działki 214. Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Szklarka Przygodzicka, nr ew. dz. 214, obejmuje: - Wykonanie koryta w poboczu o śr. głębokości 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o śr. szerokości 1 metra, na długości 100 metrów (100 m2); - Dowóz piasku wraz z załadunkiem wbudowaniem oraz zagęszczeniem o średniej gr. warstwy 10 cm, na powierzchni 100 m2 (10 m3); - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm, grubości 10 cm po zagęszczeniu (100 m2); - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm, grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,5 metra na istniejącej nawierzchni tłuczniowej (1 608 m2); - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego (1 428 m2); - Ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm, standard II (1 428 m2); - Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra) (360 m2). 4. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót (załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej również specyfikacją), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz postanowienia umowy (wzór umowy załącznik nr 10 do specyfikacji).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kierowała robotami, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ( w tym przynależność - wpis na listę członków do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, w zakresie niezbędnym do jego wykonania, wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do specyfikacji)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z nich. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5., wykonawca zobowiązany jest złożyć: oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczące każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie wymaganym dla wykonawcy. 6. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w szczególności w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy; d) z powodu okoliczności siły wyższej, np: - wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożących powstaniem szkody o znacznych rozmiarach; - wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych; 2) wystąpią okoliczności skutkujące całkowitą rezygnacją z podwykonawstwa, 3) wystąpienia okoliczności powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy z powodu ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 4) wystąpienia zmiany wynagrodzenia, wynikającej ze sposobu rozliczenia opisanego w § 11 umowy; 5) wystąpienia konieczności zmiany osób, danych kontaktowych lub adresów stron wskazanych w niniejszej umowie, w szczególności: a) z powodu zdarzeń losowych wywołanych okolicznościami niemożliwymi do przewidzenia przed zawarciem umowy; b) z powodu zmian kadrowych; c) wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub adresu siedziby strony umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt.3 mogą być wprowadzone z zachowaniem następujących warunków: 1) wniosek o dokonanie zmiany umowy, zawierający uzasadnienie zmiany należy złożyć w formie pisemnej, 2) ocenę zasadności zmiany należy dokonać po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy, 3) wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem warunku, o którym mowa w pkt.1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie, ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, tj:Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie, ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów Biuro Obsługi Interesanta (Kancelaria Ogólna)- pokój nr 13 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia: 29,00 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w Kasie w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Ostrzeszowie ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, od poniedziałku do piątku (w dniach urzędowania) w godz: 08:00 - 14:00 lub za pobraniem pocztowym z doliczeniem kosztów przekazania. 2. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: a) Daniel Wieczorek - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, b) Marek Kurzawa - w sprawach dotyczących procedury przetargowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej - Ostrzeszów, ul. Hurtowa, nr ew. działki 2924/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w Ostrzeszowie - ul. Hurtowej, obejmuje: - Rozebranie istniejących krawężników z ławą i wywozem gruzu do 5 km (380 mb); - Ułożenie krawężników drogowych (15x30) na ławie betonowej (380 mb); - Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm w celu połączenia z nawierzchniami sąsiednich ulic (40 m2); - Ścinka poboczy na szerokości 1 metra przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km (286 m2); - Regulację studzienek kanalizacyjnych (6 szt.); - Regulację wpustu deszczowego ulicznego (1 szt.); - Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej (2 126,60 m2); - Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno bitumiczną grubości 2 cm (50 kg/m2) standard II (2 126,60 m2); - Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej (2 126,60 m2); - Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II (2 126,60 m2). 2. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót (załącznik nr 7 do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz postanowienia umowy (wzór umowy załącznik nr 10 do specyfikacji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej - Ostrzeszów, ul. Słoneczna, nr ew. działki 918.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w Ostrzeszowie - ul. Słonecznej, na odcinku 365 m, obejmuje: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm, grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 5,5 metra, na istniejącej nawierzchni tłuczniowej (2 007,50 m2); - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy tłuczniowej (1 825 m2); - Ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II (1 825 m2); - Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra) (365 m2). 2. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót (załącznik nr 7 do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz postanowienia umowy (wzór umowy załącznik nr 10 do specyfikacji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej - Ostrzeszów Pustkowie, nr ew. działki 1109.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w m. Ostrzeszów Pustkowie, nr ew. dz. 1109, na odcinku 340 m, obejmuje: - Wykonanie koryta w poboczu o śr. głębokości 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o szerokości 1,5 metra, na długości 25 metrów (37,50 m2); - Wykonanie koryta w poboczu o śr. głębokości 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o szerokości 0,5 metra, na długości 100 metrów (50 m2); - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm. grubości 10 cm po zagęszczeniu (87,50 m2); - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm. grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,5 metra na istniejącej nawierzchni tłuczniowej (1 530 m2); - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego (1 360 m2) ; - Ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm, standard II (1 360 m2). 2. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót (załącznik nr 7 do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz postanowienia umowy (wzór umowy załącznik nr 10 do specyfikacji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej - Szklarka Przygodzicka, nr ew. działki 214.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Szklarka Przygodzicka, nr ew. dz. 214, obejmuje: - Wykonanie koryta w poboczu o śr. głębokości 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o śr. szerokości 1 metra, na długości 100 metrów (100 m2); - Dowóz piasku wraz z załadunkiem wbudowaniem oraz zagęszczeniem o średniej gr. warstwy 10 cm, na powierzchni 100 m2 (10 m3); - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm, grubości 10 cm po zagęszczeniu (100 m2); - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm, grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 4,5 metra na istniejącej nawierzchni tłuczniowej (1 608 m2); - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego (1 428 m2); - Ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm, standard II (1 428 m2); - Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra) (360 m2). 2. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót (załącznik nr 7 do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz postanowienia umowy (wzór umowy załącznik nr 10 do specyfikacji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.