Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-07-05
Bia³ystok: Dostawa sprzêtu komputerowego ZP/PN-28/13
Numer og³oszenia: 263106 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego ZP/PN-28/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku i jego Oddzia³ów w Bielsku Podlaskim, Hajnówce, £om¿y i Suwalkach: Czê¶æ nr 1 - Dostawa, instalacja i konfiguracja zestawów komputerowych, UPS-ów, czytników kodów kreskowych, g³o¶ników komputerowych i oprogramowania biurowego i antywirusowego; Czê¶æ nr 2 - Dostawa, instalacja i konfiguracja skanera, drukarek laserowych, atramentowych i urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych; Czê¶æ nr 3 - Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek termotransferowych, drukarek do wydruku kart plastikowych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych; Czê¶æ nr 4 - Dostawa, instalacja i konfiguracja laptopów wraz z oprogramowaniem; Czê¶æ nr 5 - Dostawa, instalacja i konfiguracja projektora multimedialnego. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zawieraj±cy rodzaj sprzêtu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposa¿eniem okre¶lony zosta³ w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.61.30-6, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 48.62.00.00-0, 48.82.40.00-0, 48.00.00.00-8, 30.12.51.20-8, 30.19.23.00-0, 30.23.72.80-5, 50.31.20.00-5, 50.31.21.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 1.1 Czê¶æ 1: 2 800,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce osiemset z³otych) 1.2 Czê¶æ 2: 2 300,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce trzysta z³otych) 1.3 Czê¶æ 3: 800,00 z³ (s³ownie: osiemset z³otych) 1.4 Czê¶æ 4: 950,00 z³ (s³ownie: dziewiêæset piêædziesi±t z³otych) 1.5 Czê¶æ 5: 120,00 z³ (s³ownie: sto dwadzie¶cia z³otych). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Zachodni WBK S.A. V O/Bia³ystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 000 z dopiskiem -Wadium w procedurze nr ZP/PN-28/13 - Czê¶æ ..... . 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, dokument wniesionego wadium (orygina³) nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±, przy czym dokument ten nie mo¿e stanowiæ ca³o¶ci z ofert±
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Specyfikacjê techniczn± oferowanych urz±dzeñ - sporz±dzon± zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pe³nomocnictwo, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie na dostawê sprzêtu komputerowego w stosunku, do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie: 1.1 przedmiotu umowy, tylko w przypadkach zaprzestania produkcji przez producenta oferowanych przez Wykonawcê sprzêtu (urz±dzenia, elementu), je¶li Wykonawca pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ uzyskaæ takiej informacji do chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby uzyskaæ od producenta informacjê odno¶nie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzêtu i zaoferowaæ w zamian przedmiot umowy o nie ni¿szych parametrach technicznych i funkcjonalno¶ci, kompatybilny ze sprzêtem (urz±dzeniem, elementem) Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w stosunku do specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zaoferowanego przez niego w ofercie. 1.2 zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy itp.) lub zmiana wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej; 1.3 zmiany podwykonawców z przyczyn losowych lub dzia³ania si³y wy¿szej, je¿eli Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê; 1.4 zmiany cen - w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany wynikaj±ce ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce, bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia, b) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie na dostawê materia³ów eksploatacyjnych w stosunku, do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie: 2.1 zmiany materia³u eksploatacyjnego na produkt o parametrach nie gorszych ni¿ w Za³±czniku nr 1 do umowy w przypadku, gdy producent zaprzestanie produkcji oferowanego materia³u; 2.2 zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy itp.) lub zmiana wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej; 2.3 zmiany podwykonawców z przyczyn losowych lub dzia³ania si³y wy¿szej, je¿eli Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê; 2.4 zmiany cen - w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany wynikaj±ce ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce, bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia, b) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ mo¿na odebraæ na pisemny wniosek Wykonawcy, osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego, pokój nr 204 lub drog± przesy³ki pocztowej. Koszt SIWZ - 41,60 z³ brutto (op³ata w Kasie lub przelewem).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, pokój nr 201 (Sekretariat), 15-950 Bia³ystok.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i konfiguracja zestawów komputerowych, UPS-ów, czytników kodów kreskowych, g³o¶ników komputerowych i oprogramowania biurowego i antywirusowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i konfiguracja: 1) Jednostka systemowa - 20 szt. 2) Monitor - 20 szt. 3) Czytnik kodów kreskowych - 11 szt. 4) UPS - 20 szt. 5) G³o¶nik komputerowy 2.0 - 14 szt. 6) Oprgramowanie biurowe i antywirusowe: 6.1) Oprogramowanie typ I - 15 szt. 6.2) Oprogramowanie typ II - 1 szt. 6.2) Oprogramowanie typ III - 40 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.61.30-6, 30.23.13.00-0, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.23.72.80-5, 50.31.20.00-5, 50.31.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i konfiguracja skanera, drukarek laserowych, atramentowych i urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i konfiguracja: 1) drukarka ig³owa z w±skim wa³kiem- 3 szt. 2) drukarka laserowa mono z interfejsem sieciowym - 5 szt. 3) drukarka laserowa kolor z interfejsem sieciowym - 3 szt. 4) drukarka atramentowa kolorowa - 5 szt. 5) urz±dzenie wielofunkcyjne mono - 5 szt. 6) urz±dzenie wielofunkcyjne A4 kolor - 2 szt. 7) skaner sieciowy A4 kolor - 1 szt. oraz dostawa materia³ów eksploatacyjnych do zaoferowanych urz±dzeñ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 48.62.00.00-0, 48.82.40.00-0, 30.21.61.10-0, 30.12.51.20-8, 50.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek termotransferowych drukarek do wydruku kart plastikowych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i konfiguracja: 1) drukarka termotransferowa do wydruku kodów - 10 szt. 2) drukarka termotransferowa do wydruku etykiet - 1 szt. 3) drukarka do wydruku kart plastikowych - 2 szt. oraz dostawa materia³ów eksploatacyjnych do zaoferowanych urz±dzeñ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5, 30.19.23.00-0, 50.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa, instalacja i konfiguracja laptopów wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i konfiguracja: 1) laptop typ I - 7 szt. 2) laptop typ II - 3 szt. 3) laptop typ III - 1 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3, 50.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Dostawa, instalacja i konfiguracja projektora multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i konfiguracja projektora multimedialnego - 1 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.65.21.00-1, 50.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2026 rok.
- Us³uga sprz±tania w Prokuraturze Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz w podleg³ych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w ¶rodki higieniczno - sanitarne i ¶rodki czysto¶ci.
- Kompleksowa us³uga serwisowa w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych - wykonywania przegl±dów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostêpno¶ci w oparciu o posiadan± macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postêpowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposa¿enia laboratorium druku przyrostowego oraz pozosta³ego wyposa¿enia laboratorium
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Ko³biel
- Dostawa urz±dzeñ do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
wiêcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





