eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrobiaMODERNIZACJA BUDYNKU PRZY UL. POWSTAŃCÓW WLKP. 30 W KROBI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Krobia: MODERNIZACJA BUDYNKU PRZY UL. POWSTAŃCÓW WLKP. 30 W KROBI
Numer ogłoszenia: 263063 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239899 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krobia, Rynek 1, 63-840 Krobia, woj. wielkopolskie, tel. 065 5711111, faks 065 5711111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BUDYNKU PRZY UL. POWSTAŃCÓW WLKP. 30 W KROBI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: MODERNIZACJA BUDYNKU PRZY UL. POWSTAŃCÓW WLKP. 30 W KROBI Wspólny słownik zamówień. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot remontowych związanych z realizacją zadania: Modernizacja budynku przy ul. Powstańców Wlkp. 30 w Krobi. 1. Zakres rzeczowy robót: 1. Naprawa pokryć dachowych z papy, polegająca na pokryciu jednokrotnym dachów papą termozgrzewalną z wyrównaniem podłoża. 2. Wymiana istniejących obróbek blacharskich z blach ocynkowanych, na obróbki z blach powlekanych. 3. Wymiana istniejących rynien i rur spustowych z blach ocynkowanych na rynny i rury spustowe z wysoko-udarowego PCV. 4. Wymiana istniejących czyszczaków i podejść rur spustowych. 5. Przemurowanie ponad dachem istniejących kominów cegłą klinkierową. 6. Wymiana istniejącej instalacji odgromowej 7. Wymiana istniejących podokienników z blach ocynkowanych, na podokienniki z blach powlekanych. 8. Wymiana istniejących drzwi drewnianych - wejściowych bo budynku na drzwi z profili PCV. 9. Zamontowanie i zdemontowanie rusztowań elewacyjnych niezbędnych do wykonania zadania. 10. Wykonanie remontu elewacji budynku, polegające na odkuciu zmurszałych i odspojonych fragmentów tynku, uzupełnienie ubytków tynku, wzmocnienie istniejących tynków elewacji preparatami wzmacniającymi, zamontowanie na narożach kątowników ochronnych, wykonanie wyrównania podłoża z wklejeniem siatki z tworzyw sztucznych, wykonanie nowego tynku cienkowarstwowego o strukturze baranka i pomalowanie tynku elewacji farbami sylikatowymi, odpornymi na działanie czynników atmosferycznych. 11. Wykonanie remontu cokołu budynku polegające na oczyszczeniu i zmyciu istniejącego cokołu, wykonanie licowania płytkami ceramicznymi szkliwionymi murowanych fragmentów cokołu, uzupełnienie ubytków oraz wykonanie nowego spoinowania kamiennych ścian cokołu budynku. 12. Przebudowanie istniejących schodów o stopniach kamiennych, polegające na wymianie posadzki podestu wraz z wymianą podłoża, zdemontowanie i ponowne zamontowanie stopni kamiennych, wykonanie nowego zadaszenia z poliwęglanu na profilach aluminiowych. 13. Pomalowanie po uprzednim oczyszczeniu balustrad schodowych. 14. Wymiana oświetlenia zewnętrznego nad wejściami do budynku Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami oraz zasadami polskich i branżowych norm. Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne. Kierownik budowy jest obowiązany, w oparciu o informację, o której mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 1b Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, sporządzić lub zapewnić sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY REM-BUD MAREK KONIECZNY, DRZEWCE 31, 64-125 PONIEC, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113863,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93318,37

  • Oferta z najniższą ceną: 93318,37 / Oferta z najwyższą ceną: 137062,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.