eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaWykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla SPZOZ w Łęcznej, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 20 / 10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Łęczna: Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla SPZOZ w Łęcznej, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 20 / 10.
Numer ogłoszenia: 262975 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246903 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, faks 081 7526301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla SPZOZ w Łęcznej, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 20 / 10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pt: Zaprojektuj wybuduj i wyposaż ośrodek hiperbarii dla Oddziału Intensywnej Terapii i Wschodniego Centrum Leczenia Oparzeń i Chirurgii Rekonstrukcyjnej oraz całodobowe lądowisko dla helikopterów, znak sprawy: SP ZOZ - ZP / 17/ 10, kod wg CPV 71520000-9 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w następujących okresach: a) w okresie realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji; b) w okresie gwarancji i rękojmi: od dnia dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia, w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, tj. 3 lat, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po zakończeniu w/w okresów. 3.3. Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego: dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia tj: program funkcjonalno użytkowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, a wartość brutto robót budowlanych wynosi 2 723 800,06 zł. 3.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń. 3.5. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, jego rozbrojeniem i uzbrojeniami - przed wejściem wykonawców na plac budowy; 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonaniu i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi; 3) protokólarne wprowadzenie wykonawcy na plac budowy; 4) uczestniczenie we wszelkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego; 5) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów; 6) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu; 7) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem; 8) weryfikowanie pomiarów geodezyjnych, wytyczenia budynku i zainwentaryzowania obiektów budowlanych oraz sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej 9) sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót; 10) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 11) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania; 12) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu niezwłocznie, lecz nie później jak następnego dnia od dokonania wpisu do dziennika budowy przez kierownika robót; 13) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; 14) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych; 15) potwierdzanie na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; 16) współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; 17) przygotowanie, przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu; 18) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek; 19) kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru odpowiednich branż - sprawujących nadzór inwestorski w imieniu Zamawiającego w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, przy czym nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego i sporządzanie dokumentacji fotograficznej z postępu procesu budowlanego. 20) Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ 21) Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy 22) Zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę 23) Przekazywanie Zamawiającemu przez wykonawcę faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nieuzyskania środków finansowych na realizację inwestycji pt: Zaprojektuj wybuduj i wyposaż ośrodek hiperbarii dla Oddziału Intensywnej Terapii i Wschodniego Centrum Leczenia Oparzeń i Chirurgii Rekonstrukcyjnej oraz całodobowe lądowisko dla helikopterów, co jednocześnie uniemożliwi wykonanie przedmiotu niniejszego postępowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Iwańczyk, Ul. Szkolna 15 / 30, 20-124 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111631,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.