eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa 210 zestawów komputerowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Poznań: Dostawa 210 zestawów komputerowych
Numer ogłoszenia: 262930 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 210 zestawów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, V piętro, pokój 522, 210 fabrycznie nowych, nieużywanych zestawów komputerowych klasy PC określonych w załączniku nr 1 ( 200 szt. ) i 2 ( 10 szt. ) do wzoru umowy. Oferowane zestawy komputerowe muszą w teście wydajnościowym osiągnąć ilość punktów nie mniejszą niż: Opisane w załączniku nr 1 do umowy - SYSmark 2007 Preview Productivity min. 130 punktów, - SYSmark 2007 Preview Rating min. 150 punktów Opisane w załączniku nr 2 do umowy - SYSmark 2007 Preview Productivity min. 170 punktów, - SYSmark 2007 Preview Rating min. 200 punktów Zamawiający wymaga udzielenia trzyletniej gwarancji Wykonawcy oraz zapewnienia trzyletniej gwarancji producenta na dostarczone zestawy komputerowe oraz w czasie ich trwania zapewnienia - support techniczny i usługę Hot Line, - w przypadku awarii przywrócenie ciągłości pracy w ciągu 8 godzin roboczych Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże udokumentowane wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy zestawów komputerowych w ilości minimum 210 sztuk, zrealizowanej w ciągu maksymalnie 45 następujących po sobie dni kalendarzowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oddzielnie dla sprzętu określonego w załączniku nr 1 i nr 2 do wzoru umowynależy złożyć: 1) Certyfikat potwierdzający, że komputery i monitory są zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normą PN/EN-29001 ( ISO 9001 ) i PN/EN-14001 ( ISO 14001 ) 2) Oświadczenie producenta komputerów lub niezależnego ośrodka badawczego, że maksymalna głośność komputerów nie przekracza 35 dB, mierzona zgodnie z normą PN-ISO 9296 3) Oświadczenie producenta komputerów i monitorów, że dostarczone zestawy komputerowe są zgodne z deklaracją zgodności CE; 4) Oświadczenie producenta monitorów, że monitory są zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normą Energy Star 5) Oświadczenie producenta monitorów, że monitory są zgodne z TCO 03 lub wyższym 6) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane zestawy komputerowe w teście programem BAPCo SYSMark 2007 Preview ver. 1.06.1109 osiągają wyniki: Opisanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy - SYSmark2007 Preview Productivity min. 130 punktów, - SYSmark2007 Preview Rating min. 150 punktów Opisanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy - SYSmark2007 Preview Productivity min. 170 punktów, - SYSmark2007 Preview Rating min. 200 punktów Załącznik nr 6 do SIWZ 7)* Wydruk ze strony internetowej plus tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę, potwierdzający, że komputery posiadają certyfikat poprawnej pracy z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7, tj. znajdują się na liście firmy Microsoft - Windows 7 Hardware Compatability List - category Desktop PCs 8)* Oświadczenie producenta komputerów potwierdzające, że komputery poprawnie pracują z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista PL * - nie dotyczy, jeżeli Wykonawca zaoferuje inny system operacyjny niż MS Windows - w takim przypadku do oferty Wykonawca winien załączyć dokument producenta komputera potwierdzający, że komputery poprawnie pracują z oferowanym systemem operacyjnym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba punktów podana w formularzu ofertowym, testu SYSmark 2007 Preview Productivity powyżej 130 punktów dla oferowanych zestawów z zał. nr 1 - 5
  • 3 - Liczba punków podana w formularzu ofertowym, testu SYSmark 2007 Preview Rating powyżej 150 punktów dla oferowanych zestawów z zał. nr 1 - 5
  • 4 - Liczba punków podana w formularzu ofertowym, testu SYSmark 2007 Preview Productivity powyżej 170 punktów dla oferowanych zestawów z zał. nr 2 - 5
  • 5 - Liczba punków podana w formularzu ofertowym, testu SYSmark 2007 Preview Rating powyżej 200 punktów dla oferowanych zestawów z zał. nr 2 - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku, gdy pierwotnie oferowany przez Wykonawcę sprzęt przestanie być dostępny na rynku wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy (np. wyczerpanie zapasów, zaprzestanie jego produkcji). W takim przypadku Wykonawca powinien zaoferować sprzęt o parametrach tożsamych lub lepszych w stosunku do pierwotnie oferowanego sprzętu, wraz z dokumentami wymaganymi w SIWZ. Taka zmiana nie może powodować zwiększenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w złożonej przez niego ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.