Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Inowrocław: Dostawa sprzętu komputerowego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 262893 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia: a) router - w ilości 1 szt., b) serwer - w ilości 1 szt., c) zestawy komputerowe - w ilości 16 szt., d) laptopy - w ilości 2 szt., e) urządzenia wielofunkcyjnego - w ilości 6 szt. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6, będący integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymieniony w załączniku sprzęt ma być fabrycznie nowy oraz musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 1.2. Zamówienie podzielono na 5 zadań z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - Router, obejmuje dostawę 1 szt., zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 2 lata. Zad. II - Serwer, obejmuje dostawę 1 szt., zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 3 lata. Zad. III. - Zestaw komputerowy, obejmuje dostawę 16 szt., wraz z całym osprzętem (monitor, klawiatura, myszka), zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 2 lata. Zad. IV. - Laptop, obejmuje dostawę 2 szt., zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 2 lata. Zad. V. - Urządzenie wielofunkcyjne, obejmuje dostawę 6 szt., zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 2 lata. 1.3. Wymagane warunki techniczne i organizacyjne: a) sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach, b) wymagane są deklaracje, certyfikaty: CE, c) w przypadku awarii sprzętu komputerowego czas reakcji 24 godziny, d) wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek, e) w przypadku przedłużającej się naprawy gwarancyjnej wykonawca zapewni zamawiającemu urządzenie zastępcze, f) wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie, g) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Przewiduje się zamówienia uzupełniające w zadaniach: Zad. III. - zakup dodatkowych 2 sztuk zestawów komputerowego wraz z całym osprzętem (monitor, klawiatura, myszka). Zad. IV. - zakup dodatkowej 1 szt. laptopa Zad. V. - zakup dodatkowej 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego 2. Zamówienia uzupełniające będą udzielone tylko w przypadku takiej konieczności na podstawie odrębnej umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-6, 30.21.61.10-0, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do swiz), b) Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp -wzór - zał. nr 2 do siwz, c) Oświadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 3 do siwz, d) Oświadczenie w trybie art.26 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 4 do siwz, e) Opis oferowanego sprzętu komputerowego, ich parametry lub karty katalogowe urządzeń (w języku polskim), dla każdego zadania odrębnie, e) deklaracje, certyfikaty CE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Tak - zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kont. Krystyna Glonek, tel./faks 52 35 64 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - Router.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę 1 szt., zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 2 lata..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II - Serwer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę 1 szt., zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 3 lata..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III. - Zestaw komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę 16 szt., wraz z całym osprzętem (monitor, klawiatura, myszka), zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 2 lata..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. IV. - Laptop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę 2 szt., zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 2 lata..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. V. - Urządzenie wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę 6 szt., zgodnego ze szczegółowym opisem umieszczonym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana gwarancja 2 lata..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





