Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Jawor: Rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania
Numer ogłoszenia: 262862 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jaworskie Centrum Medyczne sp. z o. o. , ul. Szpitalna 3, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8703011, faks 076 8703011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozjcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania: ZADANIE 1 - rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania: Zasilacz awaryjny 10KVA - 2 szt. Serwer - 2 szt. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 cali i oprogramowaniem - 20 szt. Czytnik kart kryptograficznych - 10 szt. Sieciowa drukarka laserowa (monochromatyczna) - 10 szt. System operacyjny serwera - 2 szt., Oprogramowanie antywirusowe - 20 szt. MS Office Basic - 10 szt ZADANIE 2 - zakup oprogramowania medycznego: Dostawa i wdrożenie dodatkowych licencji systemu medycznego - 20 szt. Integracja systemu medycznego z systemem administracyjnym - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dla Zadania 2 spełniający dodatkowo poniższe warunki:1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia. Za osoby posiadające odpowiednie uprawnienia przyjmuje się min. 2 osoby z co najmniej 3 letnim stażem zawodowym w zakresie instalacji, konfigurowania, wdrażania i konserwacji informatycznych systemów medycznych oraz systemów teleinformatycznych w tym przynajmniej 1 osoba posiadająca certyfikat Prince2 lub równoważny oraz przynajmniej 1 osoba posiadająca certyfikat dostępu do informacji niejawnych oraz przynajmniej 1 osoba posiadająca certyfikat nadany przez producenta bazy danych w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanego systemu RDBMS; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Za spełnienie wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 1 dostawą o zakresie rodzajowym i wartości odpowiadającej rodzajowi i wartości przedmiotu zamówienia, tj. 1 dostawą polegającą na wdrożeniu systemu w placówce działającej na rynku medycznym. Dodatkowo Wykonawca składający musi posiadać autoryzację producenta bazy danych przedstawionej w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozjcm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jaworskie Centrum Medyczne sp. z o.o., ul. Szpitalna 3, 59-400 Jawor, sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Jaworskie Centrum Medyczne sp. z o.o., ul. Szpitalna 3, 59-400 Jawor, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt.: Teleradiologia. Wdrożenie pośredniej radiografii cyfrowej oraz kompleksowego systemu informatycznego w Jaworskim Centrum Medycznym współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa/montaż/instalacja następujących elementów w Jaworskim Centrum Medycznym sp. z o.o., ul. Szpitalna 3, 59-400 Jawor: Zasilacz awaryjny 10KVA - 2 szt. Serwer - 2 szt. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 cali i oprogramowaniem - 20 szt. Czytnik kart kryptograficznych - 10 szt. Sieciowa drukarka laserowa (monochromatyczna) - 10 szt. System operacyjny serwera - 2 szt. Oprogramowanie antywirusowe - 20 szt. MS Office Basic - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup oprogramowania medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wdrożenie oprogramowania medycznego w Jaworskim Centrum Medycznym sp. z o.o., ul. Szpitalna 3, 59-400 Jawor: Dostawa i wdrożenie dodatkowych licencji systemu medycznego - 20 szt. Integracja systemu medycznego z systemem administracyjnym - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Organizacja polowań zbiorowych na terenie OHZ Jawor w sezonie łowieckim 2025/2026 - Przetarg III
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2025/2026 na terenie miasta Jawora.
- "Zakup 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze"
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika analityka i technika pojazdów samochodowych, w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika informatyka i technika grafiki i poligrafii cyfrowej, "Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Dostawa systemów operacyjnych Microsoft Windows Serwer
- Zakup akcesoriów i sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla Gminy Śliwice
- Dostawa laptopów na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.