eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Implementacja na platformie ePUAP 60 usług dla Urzędów Wojewódzkich oraz Jednostek Samorządu Terytorialnego, realizowana w ramach projektu ePUAP2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Warszawa: Implementacja na platformie ePUAP 60 usług dla Urzędów Wojewódzkich oraz Jednostek Samorządu Terytorialnego, realizowana w ramach projektu ePUAP2
Numer ogłoszenia: 262850 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Projektów Informatycznych MSWiA , ul. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 327 69 00, faks 0-22 327 69 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpi.mswia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implementacja na platformie ePUAP 60 usług dla Urzędów Wojewódzkich oraz Jednostek Samorządu Terytorialnego, realizowana w ramach projektu ePUAP2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Implementacja na platformie ePUAP 60 usług dla Urzędów Wojewódzkich oraz Jednostek Samorządu Terytorialnego, realizowana w ramach projektu ePUAP2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy 6.2 Wykonawca musi wykazać się realizacją, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług polegających na budowie aplikacji webowych, wykorzystujących następujące technologie: XML, xForms, WebServices, o wartości co najmniej 200 000 PLN. 6.3 Osoby delegowane do realizacji zamówienia powinny spełniać następujące wymagania: 1) Analityk (Liczba osób - co najmniej 2) a. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku analityka oraz posiada doświadczenie w analizie procesów biznesowych administracji publicznej; b. posiada doświadczenie jako analityk od fazy inicjacji projektu, aż do zakończenia odbioru końcowego, w co najmniej 3 zakończonych projektach polegających na budowie aplikacji webowych. c. uczestniczył w co najmniej 2 zakończonych projektach wykorzystując metodyki obiektowe (UML 2.0). 2) Programista (Liczba osób - co najmniej 2) a. uczestniczył w realizacji co najmniej 3 zakończonych projektów polegających na budowie aplikacji webowych, b. posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu następujących technologii: XML, xForms, WebServices. 3) Tester (Liczba osób - co najmniej 2) a. brał udział jako tester w co najmniej 3 zakończonych projektach obejmujących swym zakresem testy aplikacji webowych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 7.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.2 Dla potwierdzenia spełnienia warunku szczegółowego, określonego w punkcie 6.2 niniejszej SIWZ, wykonawcy winni przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; (wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ); Do wykazu w/w należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane dostawy w nim ujęte zostały wykonane należycie. 7.3 Dla potwierdzenia spełnienia warunku szczegółowego, określonego w punkcie 6.2 niniejszej SIWZ, wykonawcy winni przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 7.3a Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpi.mswia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM PROJEKTÓW INFORMATYCZNYCH Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Pileckiego 63 (budynek Viking House), 02-781 Warszawa, w recepcja, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: Priorytet 7 Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.