Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Rzeszów: Ochrona klubu studenckiego PLUS podczas dyskotek oraz innych imprez.
Numer ogłoszenia: 262782 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 865 12 50, faks (017) 854 13 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona klubu studenckiego PLUS podczas dyskotek oraz innych imprez..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona klubu studenckiego PLUS. 1. Ochrona w Klubie Studenckim PLUS pracuje podczas dyskotek, imprez zamkniętych (np. półmetki, komersy) oraz podczas koncertów organizowanych w klubie. 2. Ochrona winna być realizowana przy użyciu osób i środków przewidzianych przepisami o ochronie osób i mienia oraz z zachowaniem wszelkich wymogów przewidzianych tymi przepisami. oraz wymogów przewidzianych przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa imprez masowych. 3. Pracownicy ochrony będą chodzić po lokalu podczas dyskoteki lub innej imprezy organizowanej w klubie w celu pilnowania porządku i zapewnienia spokoju. 4. Do obowiązków ochrony będzie należeć również uprzątnięcie obiektu oraz terenu wokół niego po zakończeniu imprezy i udzielenie pomocy pracownikom klubu w przestawieniu sprzętu. 5. Ochrona prowadzona jest przez pracowników w liczbie zależnej od ilości uczestników dyskotek, koncertów itp. i jest każdorazowo uzgadniana przed planowaną imprezą. 6. Dyskoteki w klubie odbywają się cyklicznie cztery razy tygodniowo tj. niedziela, wtorek, środa oraz czwartek w godzinach 21:00-03:00 Natomiast w piątki i soboty organizowane są imprezy zamknięte (20:00-5:00). 7. Ochrona nie będzie świadczona w okresie: VII, VIII, IX 2009 8. Szacunkowa liczba roboczogodzin w okresie 1 roku wynosi 3000. 9. Średnia liczba pracowników ochrony na jednej imprezie wynosi 5 osób..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać Koncesje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydane na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z poźn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia; W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c.. Ocena warunków wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Koncesja, zezwolenie lub licencja, Koncesje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydane na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osob i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z poźn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osob i mienia;, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, Pełnomocnictwo(a), W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie serwisu urządzenia SMART Coater zainstalowanego na Politechnice Rzeszowskiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych oraz hokera obrotowego
- Sprzedaż i dostawa dynamometru elektronicznego dla Uniwersyteckiego Centrum Lekkoatletycznego Ośrodek Badań Innowacyjnych w Sporcie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem lodówek
- USŁUGA DOZORU I OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla jednostek przygranicznych KWP w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz oraz na zewnątrz budynku oraz usługa dozoru na zasadzie portiera z obsługą szatni w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach
- Świadczenie usług dozoru obiektów należących do Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu w 2026 roku
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





