Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Płock: Dostawa pneumatycznego sprzętu ratowniczego
Numer ogłoszenia: 262723 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku , ul. Wyszogrodzka 1a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3667800, fax. 024 3667837.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kmpsp-plock.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pneumatycznego sprzętu ratowniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pneumatycznego sprzętu ratowniczego w ukompletowaniu:a) zestaw poduszek powietrznych wysokociśnieniowych 1 kpl.,b) pneumatyczne zbiorniki ściekowe na media 3 szt. c) pneumatycznego zestaw uszczelniającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Pzp potwierdzili spełnienie poniższych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - na oferowany przedmiot zamówienia udzielą gwarancji minimum 24 miesięcy. 2. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia)w odniesieniu do poszczególnych warunków. 3. W przypadku ubiegania się o w.w zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonawców powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: - formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ - Załącznik Nr 2, - oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp - Załącznik Nr 3, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności. - Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. (Dz. U. nr 143, poz.1002). Świadectwo (świadectwa) to obejmuje zestaw poduszek powietrznych wysokociśnieniowych. 2. Dokumenty, które należy dołączyć do przedłużenia zamówienia najpóźniej w dniu dostawy - Instrukcja użytkowania - Instrukcja przechowywania i konserwacji 3. W przypadku, gdy wykonawca zmierza powierzyć (zlecić) podwykonawcom część wykonania zamówienia, zobowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, które im powierzy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp-plock.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kmpsp-plock.bip.org.pl
Komenda Miejskia Państwowej Straży Pożarnej w Płocku ul. Wyszogrodzka 1 a - I piętro - pokój nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku ul. Wyszogrodzka 1 a - I piętro - pokój nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa kolumny do laparoskopii wraz ze sprzętem do zabiegów ginekologicznych i chirurgicznych z podziałem na pakiety.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- PUBLIKACJA PONTYFIKAŁÓW PŁOCKICH
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowego wózka teleskopowego do Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o., Zakład w Kobiernikach.
- Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Łubnice w zakresie zadań własnych
- Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach - Zadanie 3.
- Zakup asortymentu w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa (część od I do VII)
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej powiatu pabianickiego
- Zakup wyposażenia w ramach Programu obrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 (powtórzenie)
- Dostawa sprzętu strażackiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





