eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę analizatora tlenków azotu oraz pieca do mineralizacji próbek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Warszawa: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę analizatora tlenków azotu oraz pieca do mineralizacji próbek
Numer ogłoszenia: 262698 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę analizatora tlenków azotu oraz pieca do mineralizacji próbek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup): Zadanie I -analizatora tlenków azotu CPV: 38434000-6 Zadanie II - pieca do mineralizacji próbek CPV: 42942000-1 oraz dostarczenie urządzenia do siedziby Zamawiającego w Warszawie, instalacja, uruchomienie i przeszkolenie pracowników zamawiającego -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania zgodnie z powyższym podziałem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 42.94.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają pozostałe wymogi SIWZ, potwierdzone wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami i oświadczeniami wymienionymi w rozdziale I pkt V.SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej) zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 - wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: - zapoznaniu ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych. - akceptacji ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się - w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na tych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - związaniu niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert; - oferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnego ze szczegółowym opisem zawartym w rozdz. II; - zobowiązaniu do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy z podatkiem VAT w formie dopuszczalnej przez ustawę Prawo zamówień publicznych; - oznakowaniu oferowanego sprzętu znakiem CE; 4. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ). 5. Wypełniona i podpisana tabela: zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego -której wzór zawiera rozdział II stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: pkt 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokument, o którym mowa w pkt 6. - powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg stosuje się odpowiednio do dokumentu określonego w pkt 7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Bartycka 110A - w recepcji..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Bartycka 110A ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki finansowe na niniejsze zamówienie pochodzą z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) analizatora tlenków azotu CPV: 38434000-6 oraz dostarczenie urządzenia do siedziby Zamawiającego w Warszawie, instalacja, uruchomienie i przeszkolenie pracowników zamawiającego -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Piec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup): pieca do mineralizacji próbek CPV: 42942000-1 oraz dostarczenie urządzenia do siedziby Zamawiającego w Warszawie, instalacja, uruchomienie i przeszkolenie pracowników zamawiającego -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.