Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-24
Bielawa: Budowa szaletu miejskiego w Bielawie.
Numer ogłoszenia: 262684 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bielawa , ul. Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. (074) 8334-255, faks 074 8335838.
- Adres strony internetowej zamawiającego: inwest@um.bielawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szaletu miejskiego w Bielawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę toalety według nw. specyfikacji oraz zgodnie z załączonym przedmiarem robót tj.: - sufit (wewnątrz) oraz ściany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej - o z d o b n e j, - podłoga ze stali nierdzewnej, - umywalka ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, syfon obudowany stalą kwasoodporną nierdzewną przed wandalizmem, bateria czasowa dozująca wodę na dotyk, - pisuar ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zabezpieczony przed wandalizmem stalą nierdzewną kwasoodporną, spłuk czasowy na dotyk, - muszla klozetowa ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zabezpieczona przed wandalizmem, spłuk WC - Geberit na dotyk, - dwie poręcze dla osób niepełnosprawnych wmontowane po obu stronach muszli - wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, - pojemnik do papieru toaletowego ze stali kwasoodpornej nierdzewnej, - pojemnik do ręczników papierowych ze stali kwasoodpornej nierdzewnej, - dozownik mydła w płynie ze stali kwasoodpornej nierdzewnej, - kosz ze stali kwasoodpornej, - czujnik ruchu włączający oświetlenie wnętrza, obudowany przed wandalizmem stalą nierdzewną kwasoodporną, - wieszak podwójny ze stali, - dzwonek alarmowy w razie pomocy, - czerwona kontrolka informująca o zajęciu pomieszczenia, - lustro umieszczone na drzwiach, - nagrzewnica wmontowana (ukryta) w ścianie, samoczynnie włączająca się na termostat, który utrzymuje żądaną (dodatnią) temperaturę w toalecie, - kabel grzejny utrzymujący dodatnią temperaturę w przewodach wodnych, - zawór wodno-techniczny do celów porządkowych, - pola reklamowe (9m2) podświetlane automatycznie na czujnik zmierzchowy, zabezpieczone poliwęglanem hartowanym (ogniotrwały, nietłukący), - ściany i podłoga ocieplona izolacją. - stelaż i konstrukcja nośna stalowa, dokładnie oczyszczona i malowana trzykrotnie wysokiej jakości farbą podkładową i trzykrotnie lakierem /kolor lakieru na życzenie Zamawiajacego. - drzwi /90cm/ przeciwpożarowe firmy Horman lub równoważne. - nad drzwiami umieszczone winno być okno dzienne, podwójnie oszklone poliwęglanem hartowanym, oświetlające pomieszczenie od świtu do zmierzchu. - w drzwiach winien być zamontowany automat wrzutowy - monetowy posiadający regulację na żądany nominał monety, otwierany specjalnym kluczem w celu opróżniania kasety z monetami. Zamek powinien posiadać także regulację w celu korzystania z toalety bezpłatnie (bez konieczności wrzucania monety). - w drzwiach samozamykacz, dodatkowo samozamykacze powinny posiadać także zawiasy, - daszek toalety wykonany z konstrukcji stalowej, obudowany sklejką wodoodporną, pokryty papą termozgrzewalną - kolor na życzenie Zamawiającego. Sufit dachu od wewnątrz pokryty stalą nierdzewną kwasoodporną, - toaleta powinna posiadać wentylację grawitacyjną oraz dodatkową wentylację mechaniczną uruchamianą na czujnik ruchu, - toaleta powinna być przystosowana do korzystania również przez osoby niepełnosprawne a także umożliwiać wprowadzenie wózka dziecięcego, - toalety winna być przystosowana do eksploatacji przez cały rok. Wymiary toalety: powierzchnia użytkowa min. 3,50 m2 wysokość min. 2,5 m wysokość całkowita do 3700 mm średnica zewnętrzna kabiny min 2300 mm Ponadto: budowa studzienki kanalizacyjnej, budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej WLZ budowa chodnika.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie:dwa tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
kserokopię potwierdzającą opłacenie polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bielawa.pl/tm/przetargi/24_08_2010/siwz_szalet.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielawa
Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielawa Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
więcej: przetargi w Bielawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.