eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczycePrzebudowa układu dróg powiatowychUl. Konopnickiej w Sędziszowie Młp. Ruda -Sędziszów, Ostrów- Borek Wlk.- Boreczek w m. Sędziszów Młp., Wolica Piaskowa, Boreczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Ropczyce: Przebudowa układu dróg powiatowych: Ul. Konopnickiej w Sędziszowie Młp. Ruda -Sędziszów, Ostrów- Borek Wlk.- Boreczek w m. Sędziszów Młp., Wolica Piaskowa, Boreczek
Numer ogłoszenia: 262682 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa układu dróg powiatowych: Ul. Konopnickiej w Sędziszowie Młp. Ruda -Sędziszów, Ostrów- Borek Wlk.- Boreczek w m. Sędziszów Młp., Wolica Piaskowa, Boreczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu dróg powiatowych: Ul. Konopnickiej w Sędziszowie Młp., Ruda- Sędziszów Młp., Ostrów- Borek Wlk.- Boreczek w m. Sędziszów Młp., Wolica Piaskowa, Boreczek z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - Remont mostu Zadanie Nr 2 - Budowa chodnika Zadanie Nr 3 - Przebudowa dróg w zakresie zgodnym z przedmiarem robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 34.95.33.00 - Chodniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie Nr 1- Remont mostu, 10 500,00 zł Zadanie Nr 2 - Budowa chodnika, 12 000,00 zł Zadanie Nr 3 - Przebudowa dróg, 31 500 ,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełnienie tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (są dopuszczeni do obrotu prawnego w zakresie wykonywanej działalności). 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie - 2 roboty, o podobnym rodzaju i zakresie w ciągu ostatnich 5 lat. 3. Dysponujący potencjałem technicznym (sprzętowym) oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Kierownik budowy doświadczenie min. 2 lata od chwili uzyskania uprawnień. 4. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust 1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia /nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Załącznik Nr 1) A.2. Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Załącznik Nr 1a) + Załącznik Nr 1b Wykaz cen czynników kalkulacyjnych A.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2) A.4. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym (Załącznik Nr 3A) A.5. Dowód wniesienia wadium. A.6. Podpisany wzór umowy (Załącznik Nr 6) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 2 odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 5). C.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Załącznik Nr 4).oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. C.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik Nr 3) C.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności drogowej (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa Kierownika Budowy) C.5. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym ( Załącznik Nr 3A) D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 1) oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A.3, B.1, B.2, B.3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2) oferta musi być podpisana przez pełnomocnika działającego w imieniu wszystkich Wykonawców lub w taki sposób by wiązała wszystkich wykonawców; 3) wszyscy partnerzy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; 4) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego, od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum; 5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. UWAGA! Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, pok. 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, pok. 314 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w związku z wprowadzeniem do Wieloletniego Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011 przygotowanego do realizacji zadania przez powiat Ropczycko- Sędziszowski..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont mostu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostu w c. ul. Konopnickiej w Sędziszowie Młp. w zakresie zgodnym z przedmiarem robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Konopnickiej w Sędziszowie Młp. oraz przy drodze powiatowej Nr 1330R Ruda - Sędziszów w m. Wolica Piaskowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.95.33.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa układu dróg powiatowych zgodnie z przedmiarem robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.