To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-22
Wrocław: NAJEM I SERWIS WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 262489 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251449 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 333-09-30, 333 09 40, faks 71 332 37 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAJEM I SERWIS WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: najem i serwis wielofunkcyjnych urządzeń drukujących na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. 2.Zamówienie obejmuje:1)najem 3 wielofunkcyjnych urządzeń drukujących spełniających wymogi określone w załączniku nr 3 (pkt I) do SIWZ ;2)najem 1 wielofunkcyjnego urządzenia drukującego spełniającego wymogi określone w załączniku nr 3 (pkt II) do SIWZ;3)najem i dostawę oprogramowania do urządzeń objętych umową najmu zgodnie z wymogami określonymi załączniku nr 3 (pkt III) do SIWZ;4)serwis urządzeń objętych umową najmu zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;5)możliwość zakupu urządzeń i oprogramowania po zakończeniu umowy.3.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:1)dostarczenia, instalacji i uruchomienia w siedzibie zamawiającego czterech wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w strukturze IT zamawiającego, w sposób umożliwiający ich użytkowanie bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności, w tym dokonywania dodatkowych zakupów przez zamawiającego;2)zainstalowania w każdym z najmowanych urządzeń wymaganego oprogramowania; 3)wykonywania w czasie obowiązywania umowy kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń polegającej w szczególności na:b)wykonywaniu przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi, c)dokonywaniu napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń,d)dostarczaniu i wymianie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru), części zamiennych zużywalnych niezbędnych dla prawidłowego i ciągłego funkcjonowania urządzeń, e)niezwłocznego odbioru od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, f)przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.4.Zamówienie będzie realizowane w siedzibie zamawiającego zlokalizowanej we Wrocławiu przy ul. Jastrzębiej 24.5.Zamawiający szacuje, że ilość wydruków / kopii w czasie trwania umowy na wszystkich czterech urządzeniach wyniesie łącznie 370 000 stron A4 czarno białych oraz 230 000 stron A4 kolorowych.6.Dwustronny wydruk/kopia formatu A4 będzie liczony jako 2 strony A4, jednostronny wydruk/kopia formatu A3 będzie liczony jako 2 strony A4, dwustronny wydruk/kopia formatu A3 będzie liczony jako 4 strony A4.7.Użytkowanie urządzeń jako skanera lub faksu nie podlega zliczaniu przez liczniki wydruków/kopii i nie będzie dodatkowo płatne.8.Określona w ust. 7 ilość wydruków/kopii jest wielkością szacunkową; zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania mniejszej ilości bez konsekwencji w postaci jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy.9.Zamawiający wymaga, aby urządzenia będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, nie poleasingowe, nie powystawowe, nieużywane przed zawarciem umowy najmu, rok produkcji 2014.10.Wymagane w niniejszym postępowaniu urządzenia oraz oprogramowanie wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz zainstalować i skonfigurować we wskazanych przez zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.11.Wykonawca z wyprzedzeniem najpóźniej 24 godz. zawiadomi zamawiającego o terminie dostawy urządzeń i dostarczy go własnym transportem na swój koszt i ryzyko. 12.Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dostawy urządzeń zgodnie z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. 13.Wykonawca zagwarantuje zamawiającemu możliwość zakupu urządzeń objętych umową po upływie okresu najmu za kwotę brutto podaną w złożonej ofercie. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu urządzeń po upływie umowy najmu i oceniając własne potrzeby może zdecydować o zakupie dowolnej ilości urządzeń lub odstąpieniu od ich zakupu. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczenia urządzeń z tytułu kradzieży, pożaru, zalania na własny koszt.15.Opracowana na podstawie niniejszej specyfikacji oferta musi zawierać opis urządzeń i oprogramowania potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego, z podaniem nazwy producenta i modelu. Niezgodność parametrów oferowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.16.Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.17.Użyte przez zamawiającego w SIWZ i w załącznikach nazwy określają klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służą jedynie ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi zamawiającego.18.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, wydajności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w modelu określonym przez zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170945,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152853,80
Oferta z najniższą ceną: 152853,80 / Oferta z najwyższą ceną: 152853,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07930 pn.: "Budowa drogi dojazdowej od ul. Ołtaszyńskiej do ZSP przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Zakup preparatów do dezynfekcji oraz środków ochrony indywidualnej- część 1: Preparaty do dezynfekcji, część 2: Rękawiczki diagnostyczne
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- Utrzymanie i konserwacja Miejskich Kanałów Technologicznych na terenie miasta Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 30 zestawów składających się z laptopa i monitora oraz 16 urządzeń wielofunkcyjnych typu 4-w-1 oraz 3 urządzeń typu firewall wraz z licencjami dla ZWK OHP w Szczecinie
- Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
- Zakup oraz dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Nysie
- Dostawa komputerów, laptopów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi - w podziale na 2 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego i kserokopiarek dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- 39/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.