eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z ŁADOWACZEM KOMPLETNYM DLA POTRZEB PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Piotrków Trybunalski: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z ŁADOWACZEM KOMPLETNYM DLA POTRZEB PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 262485 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o. , ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z ŁADOWACZEM KOMPLETNYM DLA POTRZEB PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymagania techniczne ciągnika rolniczego: 1) Rok produkcji - 2013 2) Silnik o pojemności od 3100 cm3 do 3500 cm3 3) Moc znamionowa 80 - 85 KM 4) Emisja spalin min. Tier 3A 5) Minimum 4 cylindry, dwa zawory na cylinder 6) Zasilanie pompą mechaniczną 7) Zbiornik paliwa min. 100 litrów 8) Ogrzewacz powietrza wlotowego silnika 9) Intercooler 10) Turbosprężarka 11) Rewers hydrauliczny 12) Kabina klimatyzowana, ogrzewana, wietrzona - uchylne okna boczne i tylne 13) Fotel operatora z podłokietnikiem i pasem 14) Instalacja radiowa, radio, USB 15) Szyberdach 16) Fotel instruktora 17) Lampy robocze 6 szt. 18) Dwa lusterka zewnętrzne teleskopowe + jedno wewnętrzne 19) Napęd 4x4 - przednia oś z ograniczonym poślizgiem i dwoma siłownikami wspomagającymi 20) Skrzynia biegów 12/12, 40 km godz., całkowicie zsynchronizowana 21) Elektrohydrauliczne sterowanie 4wD i blokadą mechanizmu różnicowego (elektrohydrauliczna- blokada mostu) 22) Dwie pompy hydrauliczne 50+29 l/min, dwa rozdzielacze hydrauliki zewnętrznej udźwig podnośnika min. 3500 kg, szybko-sprzęgi, stabilizatory teleskopowe, belka wielootworowa 23) Obciążniki tylnych kół 6x50 kg 24) Opony - przód 13,6 R24, tył 16,9 R34, nowe 25) WOM 540/1000 obr./min. lub 540E 26) Hamulec tarczowy niezależny, mokry 27) Media do podłączenia przyczep, instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa 28) Ostrzegawcza lampa błyskowa 29) Zaczep transportowy przesuwny + rolniczy 30) Poszerzenie błotników tylnych 31) Błotniki przednie na szerokość koła 32) Zestaw podstawowych narzędzi 33) Ciągnik wyposażony, zgodnie z ustawą o ruchu drogowym 34) Skrzynka narzędziowa 35) Pionowa rura wydechowa 36) Polska instrukcja obsługi 37) Klin pod koła 38) Tylna wycieraczka 39) Wspornik do tablic rejestracyjnych 40) Kabina homologowana na dwie osoby 41) Homologacja kompletna 42) Wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 2. Ładowacza czołowego kompletnego: 1) udźwig min 1600 kg 2) trzysekcyjny, sterowany jojstikiem 3) mocowanie osprzętu Euro 4) funkcja pływająca, amortyzator drgań 5) łyżka do materiałów sypkich o szerokości min 210 cm 6) grubość blachy łyżki min 5 mm 7) ładowacz z osprzętem jednego producenta 8) ładowacz czołowy w kolorze ciągnika. 3. Inne wymagania: 1) Ciągnik przygotowany do pracy ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi. 2) Gwarancja minimum 12 miesięcy lub 1000 godzin w zależności co pierwsze nastąpi. 3) Stacjonarny punkt serwisowy w odległości nie większej niż 60 km. 4) Czas przybycia serwisu - max 24 godz. od zgłoszenia awarii na miejscu w siedzibie Zamawiającego. 5) Wszystkie usterki pojazdu wynikające z gwarancji wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Czas usunięcia usterki 48 godzin - od daty zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 7) Maksymalny czas naprawy nastąpi w terminie 5 dni licząc od daty zgłoszenia awarii. 8) W przypadku naprawy gwarancyjnej dłuższej, niż 5 dni Wykonawca zobowiązuje się na zgłoszenie takiej potrzeby przez Zamawiającego, do dostarczenia nieodpłatnie ciągnika zastępczego o tych samych parametrach technicznych co przedmiot zamówienia. 9) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10) Zamawiający wymaga od wykonawcy aby przedłożył warunki gwarancji. 11) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach ceny: a) dostarczył przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego, b) dokonał jego uruchomienia, c) przeszkolił personel Zamawiającego w zakresie obsługi, d) dostarczył wymagane atesty, certyfikaty, homologacje, aprobaty techniczne w języku polskim, e) książkę serwisową ciągnika rolniczego w języku polskim, f) fabryczną instrukcję obsługi wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika (w języku polskim), g) świadectwo homologacji na terenie RP w języku polskim, h) katalog części zamiennych w języku polskim. 12) Wykonawca dostarczy wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 13) Czynności wykonywane podczas przeglądów gwarancyjnych: a) określenie przez Wykonawcę czynności dotyczących przeglądów gwarancyjnych w przedziale od 50 do 100 godzin pracy i w przedziale od 500 do 600 godzin pracy sprzętu. 14) Ciągnik rolniczy przy odbiorze winien być wyposażony w ładowacz kompletny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 4000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) do dnia 12-12-2013 r. do godz. 1400. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy: Nr r-ku: 03 1440 1257 0000 0000 1084 1402 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem kompletnym. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). UWAGA - Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej, oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, mają być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i mają zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji -poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji -poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji (poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykonać w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegające na wykonaniu dostawy ciągnika rolniczego o wartości przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Koszt przeglądów gwarancyjnych - 5
  • 3 - Dodatkowe wyposażenie - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O. UL. PRZEMYSŁOWA 4 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O. UL. PRZEMYSŁOWA 4 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.