To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Inowrocław: Przebudowa pomieszczeń kuchni Domu Pomocy Społecznej w Inowroclawiu przy ul. Wierzbińskiego 49
Numer ogłoszenia: 262480 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220196 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Wierzbińskiego 49, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3574824, 2573415, faks 052 3574824.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń kuchni Domu Pomocy Społecznej w Inowroclawiu przy ul. Wierzbińskiego 49.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1. remont ścian - roboty murowe, roboty tynkarskie, roboty okładzinowe i malarskie 2. remont posadzek- wykonanie podłóg i posadzek wraz ze wszystkimi warstwami w postaci podkładów, izolacji oraz warstw wyrównawczych 3. stolarke drzwiową i okienną z montażem podokienników wewnętrznych 4. instalacje elektryczną 5. instalacje wentylacji nawiewno-wywiewnej 6. instalacje wodno-kanalizacyjne w pomieszczeniu kuchni, zmywalni i obieralni warzyw 7. instalacje gazową 8. instalacje ciepła technologicznego- doprowadzenie pary niskoprężnej z rozdzielacza pary w kotłowni gazowej do nagrzewnicy parowej w centrali wentylacyjnej w pomieszczeniu wentylatorowni 9. uprzątnięcie i wywóz gruzu z terenu budowy Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji budynku objętego niniejszym zadaniem wraz z jego bezpośrednim otoczeniem. Wizja budynku nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu przeprowadzenia tej wizji wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od zamawiającego. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanych przedmiotów spoczywa na wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac od zdarzeń losowych, ognia. Teren wykonywanych prac musi zostać zabezpieczony i oznakowany zgodnie z zasadami bhp i p/poż. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu budowy (w tym trawników i zieleni) do stanu wyjściowego (pierwotnego), Pomieszczenia socjalne zorganizuje wykonawca we własnym zakresie na terenie budowy, w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. Z uwagi na specyfikę domu, teren prac winien być utrzymywany w należytym porządku, a po jego zakończeniu niezwłocznie uporządkowany. Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody. (Rozliczenie na podstawie podliczników) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om. Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów pierwszego gatunku, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej. Materiały użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających Polskiej Normie oraz innym określonym w dokumentacji. Wykonawca ma obowiązek posiadać, w stosunku do użytych materiałów, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi.(DZ.U. z 2003r Nr 120 poz. 1126), w tym względzie kierownik budowy opracowuje plan BIOZ. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje rozliczenie i spłatę wykonanych robót w następujący sposób: a) Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu całości robót stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym dopuszcza się złożenie faktury za wykonanie części robót, na kwotę w wysokości nieprzekraczającej 40% wartości ofertowej. Podstawą wystawienia faktury częściowej będzie protokół częściowego odbioru robót zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru zgodny z harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonanym przez Wykonawcę. b) podstawą ustalenia ceny brutto oferty będzie kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych. Wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczące rozliczenia i płatności nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu. Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy. c) harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót opracowany przez Wykonawcę musi być sporządzony w uzgodnieniu z Zamawiającym. Całkowite rozliczenie za wykonane roboty objęte umową nastąpi w oparciu o fakturę końcową, wystawioną na podstawie protokółu odbioru końcowego faktycznie wykonanych robót objętych niniejszym zamówieniem i spełniających warunki jego przeznaczenia. Protokół odbioru końcowego dotyczy całego zakresu zadania inwestycyjnego . W przypadku gdy Wykonawca powierzy realizację części zamówienia podwykonawcom wskazanym w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu w dniu podpisywania końcowego, bądź częściowego protokołu odbioru robót, stanowiącego podstawę do wystawienia faktury VAT, pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składową tej faktury, o dokonaniu terminowej zapłaty na rzecz tego podwykonawcy, a w przypadku niedotrzymania terminu określonego w umowie lub przepisach prawa, o otrzymaniu należnych mu odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty. W przypadku nie dostarczenia potwierdzenia, Zamawiający zatrzyma z należności Wykonawcy kwotę w wysokości równej należności podwykonawcy, do czasu otrzymania tego potwierdzenia lub nie zaakceptuje faktury wystawionej przez Wykonawcę. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAT w terminie 30 dni od dnia doręczenia jej Zamawiającemu. UWAGA! Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe dla użytkownika należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 194587.29 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa HERCULES Bartosz Stasiak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa HERCULES Bartosz Stasiak
- Firma Handlowo Usługowa REST, Toruń pl. F.Skarbka 4, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 194587.29
- Oferta z najniższą ceną: 194587.29 oferta z najwyższą ceną: 194587.29
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Dostawa protez głosowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie dostępu do AOS SPZOZ w Puławach dzięki przebudowie, modernizacji i wyposażeniu w sprzęt medyczny Przychodni Specjalistycznej.
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.