eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Chorzów: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów.
Numer ogłoszenia: 26246 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1 - dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 13, Część 2 - dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 22, Część 3 - dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 24, Część 4 - dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 25, Część 5 - dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 34, Część 6 - dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy. 2. Opis techniczny oraz zdjęcia lub rysunki mebli stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wraz z podaniem producenta. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 SIWZ ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 4. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom ( jeżeli dotyczy). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić tylko na podstawie podpisanego przez strony aneksu w granicach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku, gdyby z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie - z uwzględnieniem jednak możliwości technicznych Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych pokój 237/II.p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych pokój 237/II.p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów-, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów - Część 1 - dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dl;a części 1 zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów - Część 2 - dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 22..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia dla części 2 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów - Część 3 Szkoła Podstawowa nr 24..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów - Część 4 Szkola Podstawowa nr 25..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów - Część 5 Szkola Podstawowa nr 34..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów - Część 6 Szkoła Podstawowa nr 33..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oraz montaż mebli w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.