To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Zawiercie: Wykonanie projektu podziału pod pas drogowy ul. Wapiennej - odcinek II wraz z odcinkiem ulicy bocznej równoległej do ulicy Łącznej oraz wykonaniem map zagospodarowania terenu z liniami rozgraniczającymi pas drogowy w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa
Numer ogłoszenia: 262466 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209650 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu podziału pod pas drogowy ul. Wapiennej - odcinek II wraz z odcinkiem ulicy bocznej równoległej do ulicy Łącznej oraz wykonaniem map zagospodarowania terenu z liniami rozgraniczającymi pas drogowy w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu podziału pod pas drogowy ul. Wapiennej - odcinek II wraz z odcinkiem ulicy bocznej równoległej do ulicy Łącznej oraz wykonaniem map zagospodarowania terenu z liniami rozgraniczającymi pas drogowy w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa. Opracowanie należy wykonać zgodnie z : Ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (tekst jednolity z 2014 r., poz. 518) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989r. oraz Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 193 poz. 1287 z póź. zm.). Zakres prac obejmuje: Wykonanie map z projektem podziału wraz z wykazami zmian danych działek przyjętych do PZGiK nastąpi w wersji papierowej w ilości 10 egz. Wykonanie map zagospodarowania terenu pasa drogowego ul. Wapiennej - odcinek II wraz z odcinkiem ulicy bocznej równoległej do ul. Łącznej z liniami rozgraniczającymi pas drogowy w ilości 6 egz. w wersji papierowej ( skala 1: 500). 1.Szczegółowe wymagania dla czynności Wykonawcy geodezyjnego i zawartości dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej związanej z nabywaniem nieruchomości : Ilość działek do podziału : 19 sztuk ( nowo powstałych 54 sztuk). 1.1. Zebranie niezbędnych materiałów i informacji. Omawiane w niniejszej specyfikacji prace powinny być poprzedzone uzyskaniem danych dotyczących poziomej osnowy geodezyjnej oraz szkiców polowych ( katastralnych). 1.2.Analiza i ocena zebranych materiałów. Zebrane materiały należy przeanalizować i ocenić w celu: - określenia stanu i jakości mapy zasadniczej - ustalenia w jaki sposób i w jakim zakresie należy dokonać aktualizacji dokumentów będących w zasobach składnicy ośrodka dokumentacji. - stwierdzenia, czy na terenie przewidzianym do pomiaru jest dostateczna ilość punktów geodezyjnej osnowy poziomej - jeżeli nie , konieczne będzie jej zagęszczenia. 1.3.Wywiad szczegółowy w terenie Prace powinny być w pierwszej fazie poprzedzone wywiadem terenowym mającym na celu: - ogólne rozeznanie w terenie - odszukanie punktów istniejącej osnowy poziomej i ustalenie ich stanu technicznego - sprawdzenie widoczności pomiędzy punktami - aktualizacja opisów topograficznych punktów - odszukanie istniejących punktów granicznych 1.4.Przygotowanie osnowy do prac pomiarowych Jeśli osnowa była założona na etapie sporządzania mapy do celów projektowych należy ją wykorzystać do nawiązania pomiarów objętych niniejszą specyfikacją techniczną. W przypadku gdy osnowa nie była zakładana a istniejąca w terenie osnowa nie umożliwia właściwego nawiązania, należy ją uzupełnić lub założyć nową. 1.5.Wstępne opracowanie projektu podziału nieruchomości Punkty załamania projektowanych granic pasa drogowego powinny być wykazane przez Wykonawcę w załączniku mapowym. Przy opracowaniu projektu podziału nieruchomości pod projektowany pas drogowy należy zachować następującą kolejność prac: - opracowanie projektu podziału - w tym współrzędne punktów granicznych i powierzchnie działek, - uzgodnienie projektu podziału działek z Zamawiającym i Projektantem, - wyznaczenie projektowanych granic pasa drogowego w terenie poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych za pomocą palików. Projekt podziału nieruchomości powinny zawierać dane dotyczące dzielonej nieruchomości i nowo wydzielanych działek gruntu ( nr rejestru, KW, powierzchnia). Podpis geodety uprawnionego. 2. Prace polowe 2.1. Przyjęcie granic nieruchomości do podziału Punkty graniczne ustalone wg stanu ujawnionego w ewidencji mają być wznowione zgodnie z przepisami ustawo Prawo geodezyjne i kartograficzne, jeśli znaki graniczne umieszczone w tych punktach uległy przesunięciu lub zniszczeniu. Granice podziału nieruchomości mają być wyniesione w teren. Z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości do podziału należy sporządzić protokół graniczny. Do czynności związanych z przyjęciem granic nieruchomości należy zawiadomić : właścicieli wieczystych użytkowników, stały zarząd , władających, samoistnych posiadaczy działek podlegających podziałowi jak również działek sąsiednich. W tym celu należy pozyskać wypisy z rejestru gruntów 2.2. Pomiar kontrolny granic nieruchomości Punkty graniczne dzielonych nieruchomości oraz ostatecznie ustalone punkty graniczne projektowanego pasa drogowego Wykonawca powinien pomierzyć z dokładnością szczegółów I grupy dokładnościowej 3. Prace kameralne i terenowe 3.1. Opracowanie wyników prac pomiarowych Po dokonaniu kontrolnego pomiaru granic Wykonawca przystępuje do: - sprawdzenia i ew. korekty obliczenia współrzędnych punktów granicznych dzielonych nieruchomości i punktów granicznych projektowanego pasa drogowego - sprawdzenia i ew. korekty obliczenia ze współrzędnych powierzchni działek z dokładnością do 1m2, - uzupełnienie mapy zasadniczej o brakujące szczegóły terenowe, - sporządzenie na aktualnej mapie zasadniczej podziału nieruchomości, - sporządzenie Wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących podziału, jak również Wykazu zmian dotyczących powierzchni oraz w razie potrzeby Wykazu zmian danych dotyczących budynków, - skompletowanie dokumentacji dotyczącej podziału nieruchomości w formie operatu pomiarowego 3.2. Skompletowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej Dokumentację należy skompletować zgodnie z przepisami i wiedzą z zakresu geodezji z podziałem na: - dokumentację przeznaczoną dla Zamawiającego - dokumentację przeznaczoną dla PZGiK. Sposób skompletowania dokumentacji oraz formę dokumentów przeznaczonej dla Ośrodka należy uzgodnić z Ośrodkiem dokumentacji geodezyjno kartograficznym. Dokumentacja dotycząca podziału nieruchomości powinna być skompletowana w formie operatu. Dokumentacja ta podlega sprawdzeniu i przyjęciu do PZGiK przed wydaniem decyzji zatwierdzającej Projekt podziału nieruchomości. 3.3.Uzyskanie decyzji o podziale nieruchomości Zatwierdzenie projektu podziału następuje w ramach wydania decyzji ustawy z dnia 10kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 3.4.Skład dokumentacji dla Zamawiającego - mapy z projektem podziału wraz z Wykazami zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek przyjęte do PZGiK w ilości 10 egzemplarzy. - mapy zagospodarowania terenu pasa drogowego ul. Wapiennej - odcinek II wraz z odcinkiem ul. bocznej równoległej do ul. Łącznej z liniami rozgraniczającymi pas drogowy - 6 szt. w skali 1:500 Ponadto przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mapa ewidencyjna i plan sytuacyjny stanową załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na podstawie umowy o podwykonawstwo w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Prawo zamówień publicznych, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIAN KALETA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA GEO - INTERBIT
jakie przetargi wygrała firma
MARIAN KALETA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA GEO - INTERBIT
- Firma Handlowo Usługowa GEO - INTERBIT Marian Kaleta, ul. Rzeźnicza 2/23, 31-540 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10250,00
Oferta z najniższą ceną: 10250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów.
- Dostawa i wdrożenie systemu zapasowego (Backup) działającego w odrębnej lokalizacji poza głównym centrum przetwarzania danych w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań wspomaganych w meble, sprzęt AGD i RTV w budynkach MOPS Zawiercie przy ul. Niedziałkowskiego 3, Westerplatte 6 wraz z przynależną komórką" w ramach 2 częściach.
- Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu.
- Adaptacja byłej placówki opiekuńczo-wychowawczej "PEGAZ" na Dom dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część III - obej. obręby: Kady, Książenice, Książenice PGR
- "Podziały geodezyjne gruntów zajętych pod pasy drogowe - 9 części"
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część II - obejmująca obręby Adamowizna, Czarny Las, Janinów ...
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.